16 400 EUR*
Мотовсюдихід Traxter HD8 DPS
Додаткові послуги:
ТРИМАЙТЕ ВСЕ ПІД КОНТРОЛЕМ З МОТОВСЮДИХОДОМ TRAXTER DPS, ЯКИЙ ОСНАЩЕНО ЗРУЧНОЮ ДИНАМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ З ПІДСИЛЕННЯМ (DPS), ЛЕГКОВАГИМИ КОЛІСНИМИ ДИСКАМИ І ШИНАМИ, ЛЕГКО ПРИСТОСОВУВАНИМИ ДО ВАШИХ ПОТРЕБ БАГАЖНИМИ ВІДДІЛЕННЯМИ, СИСТЕМОЮ VISCO LOK Й НИЗКОЮ ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК, ЩО ЗНАЧНО СПРОЩУЮТЬ ВИКОНАННЯ РІЗНОМАНІТНИХ РОБІТ
ОСНОВНІ РИСИ
- Двигун Rotax® для важких умов експлуатації
- Надійна трансмісія з плавним і швидким перемиканням передач
- Яскрава індивідуальність завдяки автентичній ДНК марки Can-Am
- Абсолютна впевненість під час їзди або виконання робіт
- Вражаючі функціональні характеристики та універсальність
- Зручність керування і високі ходові якості
- Зручна кабіна, що характеризується підвищеним рівнем комфорту й оптимізованою оглядовістю
- Багатофункціональний кузов з жорстким відкидним заднім бортом та оптимізованим багажним простором
- 1 рік безперервної роботи без технічного обслуговування й зручний доступ до основних об’єктів технічного обслуговування
Особливості, характерні виключно для цієї моделі
• Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
• Задній диференціал, що блокується, і автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE
• 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з 27-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0
• Сидіння VERSA-PRO
• Центральна плита захисту днища з високомолекулярного матеріалу • Багатофункціональна цифрова приладова панель
Двигун
Тип: 50 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 800 см3 , з рідинним охолодженням
Система подачі палива: Система інтелектуального керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)
Трансмісія: Трансмісія PRO-TORQ з системою швидкого спрацьовування (QRS), посиленою вентиляцією та електронною системою захисту приводного ременя, Extra-L / H / N / R /P (з ультранизькою знижувальною передачею)
Приводний механізм: Задній диференціал, що блокується, і автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok† QE
Допоміжні функції керування: Система автоматичного контролю стійкості на схилі
Рульове керування з підсилювачем: Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
Підвіски
Передня підвіска: Подвійні A-подібні важелі/довжина ходу 25 см
Передні амортизатори: Двотрубні газонаповнені амортизатори
Задня підвіска: Торсійна задня підвіска на поздовжніх A-подібних важелях (TTA) із зовнішнім стабілізатором поперечної стійкості/довжина ходу 25 см
Задні амортизатори: Двотрубні газонаповнені амортизатори
Гальма
Передні гальма: Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
Задні гальма: Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічним однопоршневим супортом
Шини/колісні диски
Передні шини: Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 дюймів (69 x 23 x 36 см)
Задні шини: Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14 дюймів (69 x 28 x 36 см)
Колісні диски: 14-дюймові литі алюмінієв
Розміри
Д x Ш x В: 305 x 157 x 193 см
Колісна база: 211 см
Кліренс: 28 см
Номінальна суха вага: 682 кг
Каркас: Ухвалений згідно ROPS (промисловий стандарт на пристрої для захисту від перевертання) профільований каркас. Сертифікати ISO 3471 та OSHA
Розміри кузова: 97 x 138 x 31 см
Вантажомісткість кузова: 454 кг
Допустиме навантаження на відкидний задній борт: 113 кг
Місткість багажних відділень:
Загальна: 39,5 л
Під передньою панеллю: 23 л
У передній панелі: 7 л
Знімний водонепроникний ящик для інструментів: 6 л
Підлокітники і підстаканники: 3,5 л
Тягове зусилля: 1134 кг
Корисна вантажомісткість: 680 кг
Ємність паливного бака: 40 л
Пасажиромісткість: 3
Характерні властивості
Приладова панель: Багатофункціональна цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатор ременів сидіння, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення
Освітлення: 140 Вт корисної потужності освітлення від чотирьох 35-ватних фар: передніх фар зі світловідбивачами для забезпечення широкого кола огляду і світлодіодних хвостових ліхтарів
Лебідка: Н/Д
Сидіння: Тримісне нерознімне сидіння VERSA-PRO: відкидні пасажирські сидіння і регульоване водійське сидіння з гачками-защіпками в нижній частині та профільованими кутами для зручної посадки та виходу з кабіни Акумулятор 12 В (18 амп./год.)
Захист: Вбудований передній сталевий бампер, центральна плита захисту днища з високомолекулярного матеріалу
Магнітоелектричний генератор: 650 Вт
Тип зчіпного пристрою: Приймальний зчіпний пристрій 5 см Прилади: Розетка постійного струму типу запальнички в консолі (20А)
Кермо: Рульова колонка з регульованим кутом нахилу
Гарантія 2 роки
Оплата в ГРН. за комерційним курсом банків
[av_social_share title=’Поділітися’ style=» buttons=» av_uid=’av-4re0o7′]
[av_hr class=’full’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=» custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=» icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-ab6yf’]
ДЕРЖИТЕ ВСЕ ПОД КОНТРОЛЕМ С МОТОВЕЗДЕХОДОМ TRAXTER DPS, КОТОРЫЙ ОСНАЩЕН УДОБНОЙ В ПОЛЬЗОВАНИИ ДИНАМИЧЕСКОЙ СИСТЕМОЙ РУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ С УСИЛЕНИЕМ (DPS), ЛЕГКОВЕСНЫМИ КОЛЕСНЫМИ ДИСКАМИ И ШИНАМИ, ЛЕГКО ПРИСПОСАБЛИВАЕМЫМИ ПОД ВАШИ НУЖДЫ БАГАЖНЫМИ ОТДЕЛЕНИЯМИ, СИСТЕМОЙ VISCO LOK И РЯДОМ ДРУГИХ ХАРАКТЕРИСТИК, ЗНАЧИТЕЛЬНО УПРОЩАЮЩИХ ВЫПОЛНЕНИЕ РАЗНООБРАЗНЫХ РАБОТ
ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Двигатель Rotax® для тяжелых условий эксплуатации
- Надежная трансмиссия с плавным и быстрым переключением передач
- Яркая индивидуальность благодаря аутентичной ДНК марки Can-Am
- Абсолютная уверенность во время езды или выполнения работ
- Впечатляющие функциональные характеристики и универсальность
- Удобство управления и высокие ходовые качества
- Удобная кабина, характеризующаяся повышенным уровнем комфорта и оптимизированной обзорностью
- Многофункциональный кузов с жестким откидным задним бортом и оптимизированным багажным пространством
- 1 год непрерывной работы без технического обслуживания и удобный доступ к основным объектам технического обслуживания