OUTLANDER X MR 1000R+
Квадроцикл Outlander X MR 1000R+

17 600 EUR*

Квадроцикл OUTLANDER X MR 1000R+

Додаткові послуги:

2000000002 (1)

ЗНАЙДІТЬ НАЙГЛИБШУ ВИБОЇНУ Й МЕРЩІЙ СТРИБАЙТЕ ДО НЕЇ З НАЙКРАЩИМ У СВІТІ 91-СИЛЬНИМ ДВИГУНОМ ROTAX. НОВІ КВАДРОЦИКЛИ OUTLANDER X MR 1000R 2019 РОКУ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ НЕПЕРЕВЕРШЕНІ ХОДОВІ ЯКОСТІ ДЛЯ ЇЗДИ ЗАБРУДНЕНОЮ МІСЦЕВІСТЮ ЗАВДЯКИ ШИРШІЙ ПІДВІСЦІ ПЕРЕРОБЛЕНОЇ КОНСТРУКЦІЇ, ЯКА ДОЗВОЛЯЄ МАКСИМАЛЬНО СКОРИСТАТИСЯ СПЕЦІАЛЬНИМИ ДОДАТКОВИМИ ФУНКЦІЯМИ ДЛЯ БРУДОВОЇ ЇЗДИ.

ОСНОВНІ РИСИ

  • Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax®
  • Система інтелектуального керування дроселем (iTC™️) з різними режимами їзди
  • Передні та задні амортизатори FOX† PODIUM† 1.5 QS3
  • 30-дюймові шини ITP Cryptid†
  • 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски
  • Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS™)
  • Радіатор зміщеного розташування
  • Лебідка WARN† на 1361 кг з роликовим тросоукладником
  • Зміцнені передній та задній бампери
  • Кермо з конічного алюмінієвого профілю з вітровідбивачами та м’якою накладкою на кермі

Двигун

Тип: 91 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун
Rotax 976 см3, зі шноркелем, рідинним охолодженням і радіатором
оптимізованого розташування

Система подачі палива: Система інтелектуального керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія: Безступінчаста трансмісія (варіатор), P / R / N / H / Extra Low L (з ультранизькою знижувальною передачею), стандартне гальмування двигуном

Приводний механізм: Привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok‡ QE

Рульове керування з підсилювачем: Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)

Підвіски

Передня підвіска: Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції зі стабілізатором поперечної стійкості

Передні амортизатори: FOX† PODIUM† 1.5 QS3

Задні амортизатори: FOX† PODIUM† 1.5 QS3

Задня підвіска:
Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI)

Гальма

Передні гальма:два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Задні гальма:один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

Шини/колісні диски

Передні шини: ITP Cryptid† 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см)

Задні шини: ITP Cryptid† 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см)

Колісні диски: 14-дюймові литі алюмінієві


Розміри

Д x Ш x В: 246 x 127 x 131 см

Колісна база: 150 см

Кліренс: 33 см

Висота сидінь: 93 см

Вантажомісткість:
задній стелаж: 90 кг

Місткість багажних відділень: заднє: 21 л

Тягове зусилля: 750 кг

Суха вага:
464 кг

Ємність паливного бака: 21 л

Характерні властивості

Приладова панель: Багатофункціональна аналогова/цифрова:
спідометр, тахометр (стовпчикова діаграма обертів/ хв., нижня числова шкала обертів/хв.), одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, діагностичний центр, покажчик положення передачі,
лічильник годин напрацювання двигуна, індикатор повного приводу, світлові індикатори температури й стану двигуна, покажчик рівня палива, годинник

Освітлення: 230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і
двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі
світловідбивачами

Сидіння: Стандарт

Лебідка: Лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником

Прилади: Розетка постійного струму типу запальнички в консолі,
стандартний роз’єм у задній частині (15 A)

Протиугінна система: Радіочастотна система безпеки з цифровим
кодуванням (D.E.S.S.™)

Захист: Зміцнені передній та задній бампери, кермо з конічного алюмінієвого профілю з вітровими щитками та м’якою накладкою на кермі, підніжки для брудової їзди та бризковики

Оплата в ГРН. за комерційним курсом банків

Гарантія 2 роки

НАЙДИТЕ САМУЮ ГЛУБОКУЮ ВЫБОИНУ И СРАЗУ ПРЫГАЙТЕ В НЕЕ С ЛУЧШИМ В МИРЕ 91-СИЛЬНЫМ ДВИГАТЕЛЕМ ROTAX. НОВЫЕ КВАДРОЦИКЛЫ OUTLANDER X MR 1000R 2019 ГОДА ОБЕСПЕЧИВАЮТ НЕПРЕВЗОЙДЕННЫЕ ХОДОВЫЕ КАЧЕСТВА ДЛЯ ЕЗДЫ ПО ЗАГРЯЗНЕННОЙ ИЛИСТОЙ МЕСТНОСТИ БЛАГОДАРЯ БОЛЕЕ ШИРОКОЙ ПОДВЕСКЕ ПЕРЕРАБОТАННОЙ КОНСТРУКЦИИ, КОТОРАЯ ПОЗВОЛЯЕТ МАКСИМАЛЬНО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ СПЕЦИАЛЬНЫМИ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫМИ ФУНКЦИЯМИ ДЛЯ ГРЯЗЕВОЙ ЕЗДЫ.

ГЛАВНОЕ МЕНЮ

  • Сдвоенный с V-образным расположением цилиндров двигатель Rotax
  • Система интеллектуального управления дросселем (iTC) с разными режимами езды
  • Передние и задние амортизаторы FOX PODIUM 1.5 QS3
  • 30-дюймовые шины ITP Cryptid
  • 14-дюймовые литые алюминиевые колесные диски
  • Трехдиапазонная динамическая система рулевого управления с усилением (DPS)
  • Смещенный радиатор
  • Лебедка WARN на 1361 кг с роликовым тросоукладчиком
  • Усиленные передний и задний бамперы
  • Руль из конического алюминиевого профиля с ветроотбойниками и мягкой накладкой на руле
Outlander-Xmr-1000R-X5