Без имени-1

Гідроцикл Spark 2UP 60 hp7 500 EUR *  

Гідроцикл Spark  2UP 90 hp — 8 100 EUR*

Гідроцикл Spark 2UP 90 hp/IBR — 9 000 EUR*    

Гідроцикл Spark 3UP 90 hp — 8 850 EUR*

Гідроцикл Spark 3UP 90 hp/IBR — 9 850 EUR*

 

sea-doo-spark-family-JPG

Кількість місць:                2- місний      3- місний

Вантажопідйомність:       160 кг            205 кг

Потужність:                         60 к. с.         90 к. с.

ГАБАРИТИ:

Довжина:                             279 см           305 см

Ширина:                                        118 см

Вага ( суха ):                       184 кг**            191 кг**

Ємність багажних відділень

— Речовий бокс: 1,6 л

— З опціонним комплектом переднього багажного відсіку: 28 л

Тип палива: АІ — 95

Система впуску: без наддува

Трансмісія: iBR* ( опц. ) або комплект з ручним реверсом ( опц. )

* Електронні гальмо, гальмо і реверс

** iBR і комплект для доп. комфорту додає 9 кг

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Exoskel , Екзоскелетна архiтектура:

Ця мінімалістична архітектура дозволяє розмістити в передній частині лише найважливіші структурні елементи. Завдяки цьому досягається зниження ваги в поєднанні з міцною конструкцією та ультрасучасним дизайном, які й визначають унікальний зовнішній вигляд і безпрецедентні характеристики маневреності гідроциклів Sea-Doo SPARK.

Корпус  Polytec:

Є ударостійким композитним матеріалом низької щільності, що піддається переробці і складається з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал для виготовлення корпусів і палуб, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під навантаженням і у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє отримати легкі й водночас міцні опорні деталі конструкції судна.

jpg_front_image_yellow

iTC (Система інтелектуального управління дроселем):

Система дистанційного (бездротового) електронного управління дросельною заслінкою, що забезпечує оптимізацію газорозподілу двигуна. Більш точне і приємисте управління дроселем забезпечує поліпшення калібрування двигуна й оптимізацію витрати палива. До того ж, ця система надає можливість застосування різних режимів їзди, як-от, спортивного режиму, передбаченого на моделях із двигунами Rotax 900 HO ACE, й активується простим натисканням і утриманням кнопки під приладовою панеллю протягом 3 секунд.

Система шумозниження D-Sea-Bel:

Комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система охолодження:

Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

Система рульовогокерування з відпущеним дроселем  (O.T.A.S.):

Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі акселератора, дозволяючи водієві поліпшити маневреність судна.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель):

Прогулянковий режим, спортивний режим (моделі з двигунами HO), покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин.

16_spark_2up_base_chili_pepper_side

Імпелер із неіржавкої сталі:

Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

-Рукоятки керма з упором для руки.

-Спонсони.

-Підніжка з протиковзним покриттям.

-Упори для колін.

-Буксирний гак.

-Задні поручні.

-Ремені на сидінні.

-Одна зливна пробка.

-Промивальний комплект.

-Шнур аварійної зупинки з поплавцем.

-Посібник для водія, навчальне відео та буклет.

ВАРІАНТИ КОМПЛЕКТАЦІЇ:

Пасажиромісткість:

Два варіанти: 2- або 3-місний (для тих, кому потрібно більше простору і можливостей для занять водними видами спорту). Вузьке сидіння, розраховане на 2 або 3 осіб, дозволяє водіям насолоджуватися більшою мобільністю та свободою рухів за кермом гідроциклу.

16_spark_2up_base_pineapple_side 49740my16_spark_3up_ibr_convenience_key_lime_side_jpg

Двигун:

Два варіанти: Rotax 900 ACE (лише на 2-місних моделях) або Rotax 900 HO ACE. Цей чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун із робочим об’ємом 899 см3 є найкомпактнішим і найлегшим двигуном на ринку. Створений із застосуванням визнаної технології поліпшеної ефективності спалювання палива, він робить описувані гідроцикли також найекономічнішими в галузі,¹ при цьому зберігаючи прекрасні показники питомої потужності на одиницю маси. ¹ Відповідно до результатів внутрішніх випробувань компанії BRP та відомостей, представлених на веб-сайтах виробників.

IBR (система інтелектуального управління гальмуванням і реверсом) і розширений комплект приладдя для додаткового комфорту:

Як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання. Крім того, Ви отримаєте підніжку для підйому на борт, комплект переднього (носового) багажного відсіку, а також протиугінну систему D.E.S.S.™ із РЧ ключем (радіочастотна ідентифікація).

Варіанти кольорів:

«Ваніль» (Vanilla)

«Чорниця» (Blueberry)

«Лайм» (Key Lime)

«Перець чилі»(Chili Pepper)

«Ананас» (Pineapple)

 

Оплата в ГРН. по коммерц. курску банків

Гарантія 2 роки