ШВИДКІСТЬ ТА МАНЕВРЕНІСТЬ, ВИСОКІ ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Й ОПТИМАЛЬНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНИ ТА ЯКОСТІ

GTR 230 — Black & Octane Blue

15 750 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

  • Рівень потужності: ✔✔✔✔
  • Корпус: GTI — надійний та маневрений
  • Система інтелектуального керування гальмами та реверсом (iBR)
  • Замкнена система охолодження (CLCS)
  • Система інтелектуального керування дроселем зі спортивним режимом
  • Високоефективна система диферентування (VTS)

Пасажиромісткість — 3-місний

Вантажність —  272 кг

РОЗМІРИ

Ємність паливного бака — 60 л

Довжина — 337 см

Ширина — 123 см

Вага (суха) — 367 кг

Місткість багажних відділень — 117 л

КОРПУС

Тип — GTI

• Платформа середнього розміру

• Помірно глибокий V-подібний корпус

• Надійний та маневрений

ДВИГУН

Тип — Rotax 1500 HO ACE

Система впуску — з наддувом і зовнішнім проміжним охолоджувачем

Робочий об’єм — 1494 куб. см

Охолодження — замкнена система охолодження (CLCS)

Система реверсу — електронна система iBR

Стартер — електричний

Тип палива — АІ-95

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax® 1494 куб. см

Оснащений технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE™), цей потужний двигун із нагнітачем наддуву, що не потребує технічного обслуговування*, і зовнішнім проміжним охолоджувачем оптимізований для роботи на звичайному стандартному пальному, забезпечуючи суттєве зниження витрат на паливо.

iTC™ (система інтелектуального керування дроселем) — ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, а також режим економії палива ECO®, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.
Система інтелектуального управління iControl з функцією «Навчальний ключ» — програмований «навчальний ключ» дозволяє обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.

Система шумозниження D-Sea-BeI — комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді. Замкнена система охолодження Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Система інтелектуального управління iControl — «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Прогулянковий/ спортивний режими — можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, будучи ідеальним для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши кнопку перемикання, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.

Режим економії палива ECO — ця функція системи iTC автоматично визначає найекономічніший режим відбирання потужності й оптимізує оберти двигуна для забезпечення найбільшої економії палива.

Пасажирське сидіння — комфортне сидіння ергнономічної конструкції, що має привабливий вигляд і забезпечує максимальний вільний простір для розміщення трьох пасажирів, один з яких, сидячи обличчям до корми, може виконувати роль спостерігача під час занять воднобуксирними видами спорту.

Високоефективна система диферентування (VTS™) — принцип роботи система диферентування VTS™ полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характера ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Високоефективна система VTS™ передбачає запрограмовані позиції для швидкого регулювання кута диференту, які активуються за допомогою регуляторів на рукоятках керма.

Протиугінна система D.E.S.S.™ з РЧ ключем — завдяки застосуванню радіочастотної технології та шарнірній конструкції ключа, система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель) — установки системи VTS™, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник, індикатори прогулянкового й спортивного режимів і режиму економії палива ECO, індикатор переднього ходу-нейтральної передачі-заднього ходу (F-N-R) тощо.

Рукоятки керма з упором для руки

Ремені сидіння

Спонсони

Паливозаливна горловина вищого розташування

Амортизатори

Передній бризковідбивач

Ширококутні дзеркала

Подвійні зливні пробки

Буксирний гак

Промивальний комплект

Килимки в нішах для ніг

Шнур аварійної зупинки з поплавцем

Килимок на платформі для стрибків у воду з логотипом Sea-Doo®

Посібник для водія, навчальне відео та буклет

Задні поручні

ВОДОМЕТНИЙ РУШІЙ

Система iBR® (система інтелектуального керування гальмами та реверсом) — як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у версії 3-го покоління, інтуїтивна й вдосконалена система iBR® дозволяє скоротити гальмівний шлях майже на 49 метрів1, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, який суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавкої сталі — має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

 

GTR 230_179_MY17_tif

GTR 230_223_MY17_tif

 

Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків

Гарантія 2 роки