GTR 230 — Black and Octane Blue

З пробігом — 

15 000 $

Пасажиромісткість — 3-місний

Вантажопідйомність — 272 кг

РОЗМІРИ:

Паливний бак — 60 л

Довжина — 336.8 см

Ширина — 123.1 см

Вага ( суха ) — 376 кг

Місткість багажних відділень — 116.6 л

КОРПУС:

Тип — GTI

  • платформа середнього розміру
  • помірно глибокий V-подібний корпус
  • надійний і маневрений

ДВИГУН:

160826_200541_4

Тип — Rotax 1500 HO ACE

Система впуску — нагнітач із зовнішнім проміжним охолоджувачем

Робочий об’єм —  1494 куб. см

Охолодження — замкнутий контур система охолодження ( CLCS )

Система заднього ходу — електронна система iBR

Стартер — електричний

Тип палива — з О.Ч. 87 ( АІ 95 )

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів  і чотирма клапанами на  циліндр двигун Rotax  з робочим об’ємом 1494 куб.cм

Оснащений технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE), цей новий двигун із нагнітачем наддуву, що не потребує технічного  обслуговування, і зовнішнім проміжним  охолоджувачем оптимізований для роботи на звичайному стандартному пальному і забезпечує кращі, ніж у попередника, характеристики швидкості  й потужності, не поступаючись останньому й щодо  економії палива.

Система iTC™ (система інтелектуального  управління дроселем):

Ця технічно вдосконалена система управління  дросельною заслінкою з електронним керуванням  забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж вона має такі функції, як прогулянковий і спортивний режими,  а також режим економії палива (ECO), які можна  обирати та регулювати відповідно до власної манери  їзди. Як результат – краща чутливість двигуна  до змін положення дросельної заслінки, краща  керованістьсудна.

Навчальний ключ  (Learning Key)  системи iControl:

Програмований «навчальний ключ»дозволяє  обмежувати виконання робочих параметрів  гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.

Система шумозниження  D-Sea-Bel™:

Комбінована система, що складається з низки  резонаторів і вібропоглинаючих компонентів,  завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система охолодження:

Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання  ідеальної температури роботи двигуна подібно до  радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від  корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття

2017 Sea-Doo GTR 230 - DETAIL B_zps82h01bza

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Система інтелектуального  управління iControl:

«Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальноїякості їзди.

Прогулянковий/ спортивний режими:

Можливість вибору між двома типами приємистості  дросельної заслінки для різних манер водіння.  Прогулянковий режим, установлений за умовчанням,  забезпечує більшзростальну криву прискорення  для поступового розгону й більш упевненої їзди, будучи ідеальним для водних прогулянок і плавання  з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко  активувати простим натисканням кнопки перемикання  (кнопка «Sport»), забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.

Режим економії  палива (ECO):

Sea-Doo-GTR-230-ITC

Ця функція системи іТС автоматично визначає найбільш економічну подачу потужності та  встановлює оптимальне число обертів двигуна на  хвилину для найбільшоїекономії палива.

Турингове сидіння

Ергономічно сконструйоване для забезпечення  комфорту й відмінного зовнішнього вигляду,це розкішне сидіннярозраховане на трьох осіб, у  тому числі наглядача за воднолижником, який  повинен сидіти лицем у протилежному напрямку  руху гідроцикла.

Високоефективна система  диферентування VTS ™:

images

Принцип роботи системи VTS полягає в  регулюванні кута нахилу сопла для зміни  характеру ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Високоефективна система VTS  має заздалегідь заданіположення для швидкого регулювання диференту.

РЧ-ключ системи D.E.S.S.:

Розроблений за технологією радіочастотної  ідентифікації й завдяки конструкції кульовогошарніру,  ключ системи безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-якихумовах.

Система рульового  керування з відпущеним  дроселем (O.T.A.S.™):

Забезпечує додаткове рульове зусилля при  відпущеному важелі дросельної заслінки, дозволяючи  водієві поліпшити маневреність судна.

Інтерактивний  багатофункціональний  цифровий інформаційний  центр (приладова панель):

Задані положення VTS, покажчик поточної й  середньоївитрати палива, покажчик рівня палива,  тахометр, спідометр, лічильник мотогодин, компас,  годинник, прогулянковий режим,спортивний режим,  ЕСО-режим, покажчик переднього ходу-нейтралізаднього ходу тощо.

-Рукоятки керма з упором для руки

-Задній поручень

-Спонсони

-Ремінь сидіння

-Бампери

-Передній бризковідбивач

-Ширококутні дзеркала

-Дві зливні пробки

-Буксирний гак

-Промивальний комплект

-Протиковзні килимки з зображенням  логотипу Sea-Doo

-Шнур аварійної зупинки з поплавцем

-Килимок на платформі для купання з  логотипом Sea-Doo

-Посібник для водія, навчальне  відео та буклет

2017 Sea-Doo GTR 230 - RXT 260_beauty_zpsjzfbguvm

ВОДОМЕТ:

Система iBR (система  інтелектуального  управління гальмуванням і реверсом):

Перша і єдина в галузі повноцінна водна гальмівна  система для гідроциклів, що сприяє підвищенню  безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у 2-му поколінні, інтуїтивна система iBR дозволяє  скоротити гальмівний шлях на 48.7 м, забезпечуючи  більшу впевненість на воді. І все це – простим  натисканням на важіль. А завдяки електронному  управлінню реверсом досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавіючої сталі:

Має конструкцію, яка забезпечує покращення  характеристик прискорення, підвищення максимальної  швидкості обертання і зменшення кавітації

*Оплата в ГРН по комерційному курсу банків