Про BRP
BRP є світовим лідером в області проектування, розробки, виробництва, дистрибуції та збуту техніки для активного відпочинку і рушійних установок. Її портфоліо включає в себе снігоходи Ski-Doo та Lynx, водні мотоцикли Sea-Doo, мотовсюдиходи та квадроцикли Can-Am, дорожні трицикли Can-Am Spyder та Can-Am Ryker, суднові рушійні системи Evinrude і Rotax, а також двигуни Rotax для картів, мотоциклів і рекреаційних літаків. BRP підтримує свою лінійку продуктів випуском окремих запчастин, аксесуарів та одягу. Компанія з річним обсягом продажів понад 3 мільярдів канадських доларів в 105 країнах має штат співробітників понад 7000 чоловік по всьому світу.
Філософія BRP (Bombardier Recreational Products)
1) Інновації у нас «в крові» – це частина нашої ДНК
Компанія BRP незмінно дотримується свого головного зобов’язання перед клієнтами: ми прагнемо до того, щоб вони все своє життя мали можливість насолоджуватися самими унікальними враженнями і досвідом, що дарується неухильно розширюваним асортиментом нашої продукції, що включає вироби найвищої якості. Для нас жити згідно з цим зобов’язанням – значить зосередити всі свої зусилля на створенні і конструкторській розробці технологій, які будуть все більш і більш ефективними, ощадливими, чистими і не будуть завдавать шкоди довкіллю.
2) Ми безперервно займаємося розробкою інноваційних рішень
Впровадження новітніх конструкторських і технологічних рішень є пріоритетним при створенні всіх ліній продукції і допоміжних пристосувань / аксесуарів від BRP. Три оснащені за останнім словом техніки відділення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт використовують всі ресурси, працюючи вдень і вночі для збереження лідерства компанії BRP в галузі випуску продукції для автомотоспорту. І це лідерство буде збережено і зміцнено!
3) Максимально технологічне оснащення
Наша пристрасть до інновацій не слабішає і в відношенні, що випускаються нами аксесуарів та супутніх товарів. Наші конструктори використовують унікальні технологічні процеси, матеріали та текстури, встановлюючи вищі стандарти зносостійкості, водонепроникності, комфорту, повітропроникності і ізоляційних якостей.
Істория
1937
Все на гусениці!
Жозеф-Арман Бомбардьє (Joseph-Armand Bombardier) отримує свій перший патент на промисловий випуск гусеничного транспортного засобу для їзди по снігу, пізніше отримав назву «снігохід B7».
1942
Бомбардьє (Bombardier) відкриває свої двері
Жозеф-Арман Бомбардьє (Joseph-Armand Bombardier) засновує підприємство під назвою «ТОВ Гусеничні машини Бомбардьє» (l’Auto-Neige Bombardier Limitée) в місті Валькур, провінція Квебек (Valcourt, Québec). Ця компанія займається виробництвом гусеничних транспортних засобів, призначених для їзди по снігу.
1959
Випуск першого снігохода марки Ski-Doo
З випуском снігохода Ski-Doo Ж. А. Бомбардьє (J. A. Bombardier) першим у світі почав масове серійне виробництво снігоходів, що увінчалося створенням нового виду спорту.
1968
Випуск першого гідроцикла марки Sea-Doo
Випуск першого гідроцикла Sea-Doo. Починається виробництво універсального всюдихідного транспортного засобу на гусеницях Terrain Master.
1972
BRP розширює свій асортимент з включенням в нього модельного ряду Can-Am
Створено новий підрозділ з випуску мотоциклів Can-Am. Ця лінія продукції включає потужні швидкісні моделі для мотокросу.
1973
Обсяг виробництва снігоходів Ski-Doo досягає мільйонної позначки
29 серпня з конвеєра зійшов мільйонний за ліком снігохід Ski-Doo.
1988
Нове покоління гідроциклів Sea-Doo
Весняний сезон ознаменувався випуском гідроциклів Sea-Doo нового покоління і створенням абсолютно нової галузі.
1993
Обсяг виробництва снігоходів Ski-Doo досягає двохмільйонної позначки
14 вересня в м Валькур, Квебек (Valcourt, Québec), випущений двохмільйонний за ліком снігохід Ski-Doo. З виходом моделі Summit Бомбардьє (Bombardier) створює на ринку снігоходів новий сегмент з випуску транспортних засобів, спеціально призначених для їзди по пухкому снігу в гірській місцевості.
1994
На ринок виходить перший в світі човен з водометним рушієм
Випуск першого човна Sea-Doo з водометним рушієм: чотиримісна модель Speedster завдовжки 4,4 метра зі здвоєним двигуном.
1998
Бомбардьє (Bombardier) входить на ринок квадроциклів
У лютому компанія Bombardier Recreational Products входить на ринок квадроциклів (ATV), представивши прототип свого інноваційного квадроцикла Bombardier, модель Traxter.
1999
Модель Traxter названа «Квадроциклом року»
У березні журнал «Квадроцикли» присудив моделі Traxter звання «Квадроцикл року». Починається випуск другої моделі квадроциклів, DS 650, для досвідчених любителів автомотоспорту.
2000
Гідроцикл Sea-Doo XP проголошений «гідроциклом століття»
2001
BRP завойовує титул «Квадроцикл року»
У листопаді моделі Quest 650 і DS650 Baja від компанії Bombardier удостоєні звання «Квадроцикл року» від канадського видання «Довідник квадроциклів» (ATV Guide) за 2002 рік.
Обсяг виробництва двигунів Rotax досягає п’ятимільйонною позначки
9 травня п’ятимільйонний за ліком двигун Rotax зійшов з конвеєра на виробничому майданчику в м Гюнскірхен (Günskirchen), Австрія.
2002
Гідроцикл Sea–Doo GTX завойовує титул «Гідроцикл року»
В тому ж місяці 2002 р. модель Sea-Doo GTX 4-TEC завойовує престижну нагороду «Гідроцикл року» від журналу «Світ гідроциклів» (Watercraft World Magazine).
Альваро де Марічалар (Alvaro de Marichalar) з Іспанії перетинає Атлантичний океан на гідроциклі Sea–Doo
В липні іспанець Альваро де Марічалар (Alvaro de Marichalar) встановлює світовий рекорд: йому вдалося перетнути Атлантичний океан (подорож довжиною більше 10 000 морських миль) за штурвалом гідроцикла Sea-Doo XP.
BRP відкриває новий виток в інноваційному розвитку з випуском платформи Ski–Doo REV
В листопаді компанія Bombardier Recreational Products здійснює революційні перетворення і в галузі снігоходів, представивши снігоходи Ski-Doo на платформі REV, яка стала найбільш радикальним оновленням концепту снігоходів за останні 40 років.
BRP випускає перший двомісний квадроцикл
6 червня компанія Bombardier Recreational Products відкриває досі не освоєний сегмент ринку, представляючи модель Traxter MAX, перший і єдиний на той час квадроцикл з гарантованою виробником можливістю розміщення двох осіб (водія й пасажира).
2003
Модель Outlander оголошена «Квадроциклом року»
В січні модель Outlander оголошена «Квадроциклом року» одночасно журналом «Квадроцикли» та канадським виданням «Довідник квадроциклів» (ATV Guide) за 2003 рік.
Снігохід Ski–Doo MX Z–REV завойовує Голівуд
Снігохід Ski-Doo MX Z-REV надзвичайно ефектно з’явився на екрані у кінофільмі про Джеймса Бонда «Помри, але не сьогодні» (Die Another Day).
Офіційне створення (Bombardier Recreational Products Inc)
18 грудня завершився процес придбання підрозділу з випуску спортивно-розважальної продукції компанії Bombardier Inc., який увінчався створенням корпорації BRP.
2004
Спущено на воду перший тримісний гідроцикл
BRP представляє модель Sea-Doo RXT 2005 року, перший тримісний гідроцикл з двигуном потужністю 215 к.с. BRP також представляє модельний ряд човнів Sea-Doo 2005 р. з додатковими варіантами комплектації по потужності, більш чистими двигунами, удосконаленими по якості окремих компонентів і одною повністю новою моделлю.
Народження бренду BRP
В середині червня BRP презентує свій новий бренд та фірмовий підпис, що підкреслює спадковість традицій, духу підприємництва й інновацій, з посиленням акценту на нашому прагненні забезпечити покупців у всьому світі абсолютно унікальною продукцією, що викликає захват і захоплення.
Гідроцикл Sea–Doo RXP від BRP завойовує титул «Гідроцикл року»
В середині вересня BRP отримує нагороду «Гідроцикл року» від журналу «Світ гідроциклів» (Watercraft World Magazine) за модель Sea-Doo RXP 2004 року, що стало вже шостим разом, коли гідроцикли Sea-Doo удостоюються цієї честі.
2005
Квадроцикл Can–Am DS 650X від BRP фінішує першим в ралі Дакар
В січні Антуан Морель (Antoine Morel) з Франції за кермом квадроцикла DS 650X перетнув фінішну смугу й зайняв перше місце в категорії квадроциклів в 27-му за рахунком відомому на весь світ ралі Дакар.
BRP представляє гусеничний комплект APACHE
У вересні BRP презентує свій революційний гусеничний комплект APACHE для квадроциклів, перший і єдиний гусеничний комплект від виробника оригінального комплектного обладнання, який підходить до більшості моделей квадроциклів (ATV).
2006
Нове народження бренду Can-Am
У травні квадроцикли Bombardier було перейменовано в квадроцикли Can-Am. BRP представляє модельний ряд 2007 року, закріплюючи сегмент квадроциклів за брендом Can-Am. Ім’я Can-Am покликане відновити образ BRP як компанії, продукція якої має неперевершені функціональні характеристики, відмінну керованість та унікальний, що не має аналогів у галузі, технологічний дизайн.
Наша команда квадроциклів завдає нищівної поразки суперникам
Історична перемога квадроциклів Bombardier в ралі Дакар: 16 січня Хуан Мануєль Гонсалес (Juan Manuel Gonzales), Антуан Морель (Antoine Morel) та Ален Морель (Alain Morel) зайняли всі три призових місця на п’єдесталі лідерів у категорії квадроциклів після 16 виснажливих днів з подоланням більш ніж 9000 кілометрів від Лісабону, Португалія (Lisbon, Portugal) до Дакару, Сенегал (Dakar, Senegal).
2007
Один мільйон гідроциклів
27 січня в м. Валькур, Квебек (Valcourt, Québec), з конвеєра зійшов мільйонний по рахунку гідроцикл від компанії BRP. Ім’я Sea-Doo стало синонімом важливих інновацій, трендового стилю та вражаючих уяву ходових якостей.
BRP виходить на дороги
Компанія BRP представляє свій перший «дорожній» транспортний засіб, родстер Can-Am Spyder. Ця триколісна машина, що має два колеси попереду й одне позаду, має чудову стійкість і надійність в керуванні завдяки системі курсової стійкості (VSS), розробленій у співпраці з фірмою Bosch. VSS включає декілька підсистем, а саме: антиблокувальну гальмівну систему, антипробуксовувальну систему й систему контролю стійкості. Родстери Spyder з їх унікальною Y-образною конструкцією найвірніше можна описати як деякий гібрид мотоцикла й спортивного автомобіля з відкидним верхом.
2008
З технологією iControl BRP відкриває принципово нову якість їзди на маломірних суднах.
У вересні з впровадженням технології iControl (системи інтелектуального керування) компанія BRP здійснила корінний переворот у галузі, змінивши саму природу ходіння на маломірних судах:
- iBRTM (система інтелектуального керування гальмуванням і реверсом): перша у світі гальмівна система на воді;
- iS (система інтелектуальної підвіски): забезпечує хід корпусу незалежно від положення сидіння, штурвалу й упорів для ніг, у повному діапазоні 15 см.; iTC (система інтелектуального керування дроселем): забезпечує простоту й точність керування у будь-якій ситуації на воді;
- Корпус S3: реданний корпус, завдяки якому гідроцикл плине по воді, неначе приклеєний.
2009
BRP починає випуск родстерів Can-Am Spyder RT
У вересні компанія BRP представляє нову модель родстерів, Can-Am Spyder RT, що пропонується з цілою низкою прогулянкових функцій, включаючи причіп для перевезення багажу місткістю 622 літра, що поставляється за додатковим замовленням, а також пасажирське сидіння класу «Ультракомфорт», електронну систему круїз-контролю, динамічну систему рульового керування з підсилювачем, регульовану задню підвіску, електроповід регулювання вітрового скла, аудіо систему преміум-класу з роз’ємом для підключення пристроїв типу iPod, пасажирські ручки з підігрівом та систему безпеки з цифровим кодуванням.
2010
Гідроцикли Sea–Doo відзначені титулом «Найбільш вигідна покупка»
Журнал «Дайджест споживача» (Consumers Digest) присудив титул «Найбільш вигідна покупка» чотирьом моделям гідроциклів Sea-Doo: Sea-Doo RXT iS 260, RXT-X 260, GTI SE 130 та GTI SE 155 2010 р. в.
BRP поповнює сегмент позашляхових транспортних засобів мотовсюдиходами Can-Am Commander
Компанія BRP привносить ДНК Can-Am на ринок мотовсюдиходів, представляючи модельний ряд Can-Am Commander 2011 р., що включає п’ять моделей з двома варіантами комплектації двигунів на вибір і в повному обсязі втілює ключові складові бренду Can-Am, а саме: ультрасучасний дизайн та конструкторські рішення, важливі інновації й особливий упор на зручність, максимальну ціннісну значущість і споживчі якості.
2011
Мотовсюдихід Can-Am Commander від BRP був відзначений нагородою як «Кращий із кращих»
Компанія BRP отримує довгоочікувану нагороду «Кращий із кращих» 2011 р. в категорії мотовсюдиходів від журналу «Поля й річки» (Field & Stream) за свій мотовсюдихід Can-Am Commander 1000.
Бушелл творить історію за кермом гідроцикла Sea-Doo з корпусом T3 від BRP
В жовтні гонщик Джеймс Бушелл (James Bushell) за кермом гідроцикла Sea-Doo від BRP завоював два чемпіонські титули в фіналі кубку світу Міжнародної асоціації аквабайка (IJSBA), найбільш престижного змагання з перегонів на гідроциклах, отримавши перемогу в класах Pro Open (відкрита першість серед професіоналів) та Pro GP (гран-прі серед професіоналів).
2012
Авіадвигун ROTAX 912 iS отримав сертифікат відповідності стандартам ASTM
Авіадвигуни Rotax 912 iS від BRP сертифіковані на відповідність вимогам стандарту F2339-06 Американського товариства спеціалістів з випробувань і матеріалів (ASTM), що пред’являються до розробок та виготовлення поршневих двигунів з іскровим запалюванням для легких пасажирських літаків.
2013
BRP відзначає 30-річчя виготовлення двигунів Rotax світовою прем’єрою
BRP святкує 30 років з початку виготовлення двигунів Rotax для картів, у зв’язку з чим фінал та урочиста церемонія завершення 14-го за рахунком змагання Rotax MAX Challenge вперше в історії відбувається в Північній Америці.
Компанія BRP випускає свій тримільйонний снігоход
Компанія BRP випускає свій тримільйонний снігоход, до того ж день в день, рівно через 40 років після випуску першого мільйонного зразка.
30 серпня на своїх виробничих підприємствах у місті Валькурт, Квебек (Valcourt, Québec), компанія BRP виготовила свій тримільйонний снігоход Ski-Doo, модель 2014 року Ski-Doo Summit X E-TEC 800R. Це відбулося через 54 роки після першої появи в світі снігоходу Ski-Doo в 1959 р.
2014
Гідроцикл Sea-Doo Spark завойовує шосту за шість років Нагороду від Американської національної асоціації суднобудівників (NMMA)
Судді в конкурсі на присудження Нагороди за інновації від NMMA відзначили, що гідроцикл Sea-Doo Spark дозволяє розширити аудиторію початківців – аматорів їзди на маломірних суднах, даючи їм можливість насолоджуватися усіма принадами водного відпочинку на судні з наполовину меншою вагою, яке пропонується практично за півціни.
President BRP, Joze Boisjoli, 2012.