Renegade Xxc 1000R — тепер 14 900 EUR*
замість 16 250 EUR*
КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ:
• Двигуни Rotax, V-подібні зі здвоєними циліндрами на вибір
• Передні й задні амортизатори FOX 1.5 PODIUM RC2
• Безступінчаста трансмісія (CVT) з гальмуванням двигуном
• Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS™)
• 12-дюймові литі алюмінієві диски з бедлоками
• 25-дюймові шини ITP Holeshot ATR
• Алюмінієвий захист
• Алюмінієвий конусоподібний профіль керма з вітровими щитками і м’якою накладкою
• Рама, виготовлена за просторовою трубчастою технологією (SST) G2 з
застосуванням принципу контролю геометричних параметрів
• Передня підвіска на А-подібних важелях з геометрією, що забезпечує контроль занурювання
• Незалежна торсійна задня підвіска на поздовжніх важелях (TTI)
• Муфта швидкого спрацьовування ViscoLok QE, що автоматично блокує передній диференціал
• Багатофункціональна аналогова / цифрова приладова панель
• Пакет пофарбування Х (графіка й оббивка сидіння)
ДВИГУН:
— 570 ( 48 к.с., Rotax 570 см3 V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )
— 850 ( 78 к.с., Rotax 854 см3 V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )
— 1000 ( 89 к.с., Rotax 976 см3 V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )
Система подачі палива — Електронне впорскування палива (EFI)
Трансмісія — Безступінчаста трансмісія (CVT), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном
Приводний механізм — Привід на 2 або 4 колеса з муфтою швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал
Рульове керування з підсилювачем — Трирежимне динамічне рульове керування з підсилювачем (DPS)
ПІДВІСКА:
Передня підвіска — Двійні A-подібні важелі, хід підвіски 22,9 см
Передні амортизатори — FOX 1.5 PODIUM RC2
Задня підвіска — Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI), хід підвіски 23,6 см
Задні амортизатори — FOX 1.5 PODIUM RC2
ГАЛЬМА:
Передні гальма — Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
Заднє гальмо — Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
ШИНИ/КОЛІСНІ ДИСКИ:
Передні шини — ITP Holeshot ATR 25 x 8 x 12 дюймів (63,5 x 20,3 x 30,5 см)
Задні шини — ITP Holeshot ATR 25 x 10 x 12 дюймів (63,5 x 25,4 x 30,5 см)
Колісні диски — 12-дюймові литі алюмінієві диски з бедлоками
РОЗМІРИ:
Д x Ш x В — 218,4 x 116,8 x 124 см
Колісна база — 129,5 см
Дорожній просвіт — 26,7 см
Висота сидіння — 87,7 см
Двигун / Суха вага — 570 / 279 кг 850 / 372 кг 1000R / 381 кг
Полиця для вантажу — Задня: 16 кг
Місткість для зберігання речей — Н/Д
Тягове зусилля буксирування — 590 кг
Ємність паливного баку — 20,5 л
ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ:
Приладова панель — Багатофункціональна цифрова: спідометр, тахометр (шкальний індикатор об./хв, цифрове позначення об./хв), одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, діагностичний центр, покажчик положення важеля перемикання передач, лічильник годин напрацювання двигуна, індикатор повного приводу, контрольні лампи перегріву й несправності двигуна, покажчик рівня палива, годинник
Прилади — Розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15-A)
Освітлення — 240 Вт від 4 фар (60 Вт) прожекторного типу, встановлених на крилах і хвостовий ліхтар / стоп-сигнал
Лебідка — Підготований до встановлення лебідки
Сидіння — Стандартне
Захист — Передній бампери, кермо з алюмінієвим конусоподібним профілем з вітровими щитками й м’якою накладкою, алюмінієвий захист днища
Протиугінна система — Система безпеки з цифровим кодуванням з радіочастотним ключем (D.E.S.S.™)
Оплата в ГРН. по коммерц. курсу банків
Гарантія 2 роки