Menu

Мотовсюдихід Traxter XT HD10

Traxter XT HD10 — Pure Magnesium Metallic

Pure Magnesium Metallic — 19 100 EUR*

Camo Mossy Oak Break-Up Country — 19 300 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

• Надпотужний здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax®

• Трансмісія PRO-TORQ

• Динамічна система рульового керування (DPS™) з підсиленням

• Блокований задній диференціал і автоматична система блокування переднього диференціала Visco-Lok‡ QE швидкого спрацьовування

• Посилена торсійна задня підвіска на поздовжніх A-подібних важелях (TTA-HD)

• 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з 27-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0†

• Режими їзди ECO™/робочий/звичайний

• Місткість багажних відділень 61 л, включаючи водонепроникний ящик для інструментів на 6 л і водонепроникний короб для багажу на 21 л під пасажирським сидінням

• Багатомісне нерознімне сидіння VERSA-PRO зі зміцненою шкіряною обшивкою конфігурації XT і регульоване сидіння водія

• Багатофункціональний кузов з жорстким відкидним заднім бортом

• Передній бампер конфігурації XT

• Лебідка на 2014 кг

• Повний захист днища

• Повний жорсткий дах

• Багатофункціональна аналогова/цифрова приладова панель

• 1 рік без необхідності технічного обслуговування і простота доступу до основних об’єктів технічного обслуговування

ДВИГУН

HD10 ( тип 72 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 976 см3, з рідинним охолодженням )

Система подачі палива — система інтелектуального керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія — трансмісія PRO-TORQ з системою швидкого спрацьовування (QRS), посиленою вентиляцією та електронною системою захисту приводного ременя, Extra-L / H / N / R /P (з ультранизькою знижувальною передачею)

Приводний механізм — справжня 4-діапазонна система контролю тяги: 2×4 відкритий задній диференціал, 2×4 заблокований задній диференціал, 4×4 відкритий задній диференціал, 4×4 заблокований задній диференціал. Система блокування переднього диференціала Visco-Lok QE швидкого спрацьовування

Допоміжні функції керування — система автоматичного контролю стійкості на схилі  Режими їзди ECO (економічний)/робочий/звичайний

Рульове керування з підсилювачем — динамічна система рульового керування (DPS) з підсиленням

ПІДВІСКИ

Передня підвіска — подвійні A-подібні важелі

Довжина ходу — 25 см

Передні амортизатори — двотрубні газонаповнені амортизатори

Задня підвіска — посилена торсійна задня підвіска на поздовжніх A-подібних важелях (TTA-HD) із зовнішнім стабілізатором поперечної стійкості

Довжина ходу — 25 см

Задні амортизатори — двотрубні газонаповнені амортизатори

ГАЛЬМА

Передні гальма — два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Задні гальма — два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними однопоршневими супортами

ШИНИ/КОЛІСНІ ДИСКИ

Передні шини — Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 дюймів (69 x 23 x 36 см)

Задні шини — Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14 дюймів (69 x 28 x 36 см)

Колісні диски — 14-дюймові литі алюмінієві

РОЗМІРИ

Д x Ш x В —  311 x 158 x 198 см

Колісна база — 212 см

Кліренс — 28 см

Номінальна суха вага — 707 кг

Каркас — ухвалений згідно ROPS (промисловий стандарт на пристрої для захисту від перевертання) профільований каркас. Сертифікати ISO 3471 та OSHA.

Розміри кузова — 97 x 138 x 31 см

Вантажомісткість кузова — 454 кг

Допустиме навантаження на відкидний задній борт — 113 кг

Місткість багажних відділень — Загальна: 61 л

Під передньою панеллю: 23 л

Знімний водонепроникний короб для багажу під пасажирським сидінням: 21 л

У передній панелі: 8 л

Знімний водонепроникний ящик для інструментів: 6 л

Підлокітники і підстаканники: 4 л

Тягове зусилля — 907 кг

Корисна вантажомісткість — 680 кг

Ємність паливного бака — 40 л

Пасажиромісткість — 3

ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ

Приладова панель — багатофункціональна аналогова/цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори режимів ECO / робочого / звичайного, ременів сидіння й повного приводу, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення

Освітлення — 140 Вт корисної потужності освітлення від чотирьох 35-ватних фар: передніх фар зі світловідбивачами для забезпечення широкого кола огляду і світлодіодних хвостових ліхтарів з ефектом галогенного світу

Лебідка — лебідка на 2041 кг з роликовим тросоукладником

Сидіння — багатомісне нерознімне сидіння VERSA-PRO: відкидні пасажирські сидіння і регульоване водійське сидіння з гачками-защіпками в нижній частині зі зміцненою шкіряною обшивкою конфігурації XT і профільованими кутами для зручної посадки та виходу з кабіни

Акумулятор — 12 В (30 амп./год.)

Захист — передній бампер конфігурації XT, повний захист днища, повний жорсткий дах

Магнітоелектричний генератор — 650 Вт

Тип зчіпного пристрою — приймальний зчіпний пристрій 5 см

Прилади — дві розетки постійного струму типу запальнички: одна в консолі (20 А) й друга в багажному відділенні під передньою панеллю (20-A)

Кермо — рульова колонка з регульованим кутом нахилу

Оплата в ГРН. по коммерц. курсу банків

Гарантія 2 роки

[av_social_share title=’Поділитися’ style=» buttons=» av_uid=’av-38086z’]