Menu

Квадроцикл Outlander 1000R X mr Black & Platinum Silver

Outlander 1000R X mr Black & Platinum Silver — 17 600 EUR*
Outlander 1000R X mr Black & Platinum Silver — 17 600 EUR*

ВПЕВНЕНІСТЬ, ЯКОЇ ВИСТАЧАЄ З НАДЛИШКОМ. КВАДРОЦИКЛ OUTLANDER 1000R X MR 2020 СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВ МУЛИСТОЇ І МОКРОЇ ПОВЕРХНІ З ДОДАНИМ ШНОРКЕЛЕМ, ЗОВНІШНІМ ЗАХИСТОМ І МОДЕРНІЗОВАНИМИ ПІДВІСКОЮ, ДВИГУНОМ І ТРАНСМІСІЄЮ!

ОСНОВНІ РИСИ

  • Двигун Rotax 1000 V-подібний зі здвоєними циліндрами
  • Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS)
  • Повністю модернізовані передня і задня підвіски
  • Нове розташування радіатора для оптимального охолодження
  • Передній диференціал з автоматичною системою блокування Visco-Lok
  • Безступінчаста коробка передач (варіатор)
  • Рама, виготовлена за просторовою трубчастою технологією (SST)
  • 28-дюймові (71 см) шини ITP MEGA MAYHEM і 12-дюймові (30,5 см) литі алюмінієві колісні диски

Додаткові послуги:

Двигун

ТИП91 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 976 см³, зі шноркелем, рідинним охолодженням і радіатором оптимізованого розташування
СИСТЕМА ПОДАЧІ ПАЛИВАСистема інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI)
ТРАНСМІСІЯБезступінчаста трансмісія (варіатор), P / R / N / H / Extra Low L (з ультранизькою знижувальною передачею), стандартне гальмування двигуном
ПРИВОДНИЙ МЕХАНІЗМПривід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE
РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ З ПІДСИЛЮВАЧЕМТридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)

Підвіски

ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКАПодвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції з переднім стабілізатором поперечної стійкості
ПЕРЕДНІ АМОРТИЗАТОРИFOX PODIUM 1.5
ЗАДНЯ ПІДВІСКАНезалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI)
ЗАДНІ АМОРТИЗАТОРИFOX PODIUM 1.5

Гальма

ПЕРЕДНІ ГАЛЬМАДва вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
ЗАДНІ ГАЛЬМАОдин вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

Шини/колісні диски

ПЕРЕДНІ ШИНИITP Cryptid 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см)
ЗАДНІ ШИНИITP Cryptid 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см)
КОЛІСНІ ДИСКИ14-дюймові литі алюмінієві

Розміри

Д Х Ш Х В246 x 127 x 131 см
КОЛІСНА БАЗА150 см
ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ33 см
ВИСОТА СИДІННЯ93 см
ВАГА (СУХОГО)460 кг
ВАНТАЖОМІСТКІСТЬЗадній стелаж: 90 кг
БАГАЖНИЙ ПРОСТІР21 л
ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ БУКСУВАННЯ750 кг
ЄМНІСТЬ ПАЛИВНОГО БАКУ21 л

Характерні властивості

ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬЦифрова з дисплеєм 7,6 дюймів: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик положення передачі, індикатор повного приводу, покажчик температури, покажчик запасу палива в перекладі на відстань, світлові індикатори роботи двигуна, покажчик рівня палива, годинник.
ЛЕБІДКАЛебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником
ЗАХИСТЗміцнені передній та задній бампери, підніжки для брудової їзди та бризковики
ПРИЛАДИРозетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15 A)
ОСВІТЛЕННЯ230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі світловідбивачами
СИДІННЯСтандарт
ПРОТИУГІННА СИСТЕМАРадіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.)

Гарантія

БАЗОВА2 роки

[av_social_share title=’Поділитися’ style=» buttons=» av_uid=’av-42dep6′]

[av_hr class=’full’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=» custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=» icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2qeq7e’]

УВЕРЕННОСТЬ, КОТОРОЙ ХВАТАЕТ С ИЗБЫТКОМ. КВАДРОЦИКЛ OUTLANDER 1000R X MR 2020 СОЗДАННЫЙ ДЛЯ ЭКСТРЕМАЛЬНЫХ УСЛОВИЙ ИЛИСТОЙ И МОКРОЙ ПОВЕРХНОСТИ С ДОБАВЛЕННЫМ ШНОРКЕЛЕМ, ЗАЩИТОЙ И МОДЕРНИЗИРОВАННЫМИ ПОДВЕСКОЙ, ДВИГАТЕЛЕМ И ТРАНСМИССИЕЙ!

ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Двигатель Rotax 650 V-образный со сдвоенными цилиндрами
  • Трехрежимный динамический усилитель рулевого управления (DPS)
  • Полностью модернизированные передняя и задняя подвески
  • Новое расположение радиатора для оптимального охлаждения
  • Передний дифференциал с автоматической системой блокировки Visco-Lok QE
  • Бесступенчатая коробка передач (вариатор)
  • Рама, изготовленная по пространственной трубчатой технологии (SST)
  • 28-дюймовые (71 см) шины ITP MEGA MAYHEM и 12-дюймовые (30,5 см) литые алюминиевые колесные диски