ВПЕВНЕНІСТЬ, ЯКОЇ ВИСТАЧАЄ З НАДЛИШКОМ. КВАДРОЦИКЛ OUTLANDER 1000R X MR 2020 СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВ МУЛИСТОЇ І МОКРОЇ ПОВЕРХНІ З ДОДАНИМ ШНОРКЕЛЕМ, ЗОВНІШНІМ ЗАХИСТОМ І МОДЕРНІЗОВАНИМИ ПІДВІСКОЮ, ДВИГУНОМ І ТРАНСМІСІЄЮ!
ОСНОВНІ РИСИ
- Двигун Rotax 1000 V-подібний зі здвоєними циліндрами
- Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS)
- Повністю модернізовані передня і задня підвіски
- Нове розташування радіатора для оптимального охолодження
- Передній диференціал з автоматичною системою блокування Visco-Lok
- Безступінчаста коробка передач (варіатор)
- Рама, виготовлена за просторовою трубчастою технологією (SST)
- 28-дюймові (71 см) шини ITP MEGA MAYHEM і 12-дюймові (30,5 см) литі алюмінієві колісні диски
Додаткові послуги:
Двигун
ТИП | 91 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 976 см³, зі шноркелем, рідинним охолодженням і радіатором оптимізованого розташування |
---|---|
СИСТЕМА ПОДАЧІ ПАЛИВА | Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI) |
ТРАНСМІСІЯ | Безступінчаста трансмісія (варіатор), P / R / N / H / Extra Low L (з ультранизькою знижувальною передачею), стандартне гальмування двигуном |
ПРИВОДНИЙ МЕХАНІЗМ | Привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE |
РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ З ПІДСИЛЮВАЧЕМ | Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) |
Підвіски
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА | Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції з переднім стабілізатором поперечної стійкості |
---|---|
ПЕРЕДНІ АМОРТИЗАТОРИ | FOX PODIUM 1.5 |
ЗАДНЯ ПІДВІСКА | Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI) |
ЗАДНІ АМОРТИЗАТОРИ | FOX PODIUM 1.5 |
Гальма
ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА | Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами |
---|---|
ЗАДНІ ГАЛЬМА | Один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом |
Шини/колісні диски
ПЕРЕДНІ ШИНИ | ITP Cryptid 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см) |
---|---|
ЗАДНІ ШИНИ | ITP Cryptid 30 x 9 x 14 дюймів (77 x 23 x 36 см) |
КОЛІСНІ ДИСКИ | 14-дюймові литі алюмінієві |
Розміри
Д Х Ш Х В | 246 x 127 x 131 см |
---|---|
КОЛІСНА БАЗА | 150 см |
ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ | 33 см |
ВИСОТА СИДІННЯ | 93 см |
ВАГА (СУХОГО) | 460 кг |
ВАНТАЖОМІСТКІСТЬ | Задній стелаж: 90 кг |
БАГАЖНИЙ ПРОСТІР | 21 л |
ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ БУКСУВАННЯ | 750 кг |
ЄМНІСТЬ ПАЛИВНОГО БАКУ | 21 л |
Характерні властивості
ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬ | Цифрова з дисплеєм 7,6 дюймів: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик положення передачі, індикатор повного приводу, покажчик температури, покажчик запасу палива в перекладі на відстань, світлові індикатори роботи двигуна, покажчик рівня палива, годинник. |
---|---|
ЛЕБІДКА | Лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником |
ЗАХИСТ | Зміцнені передній та задній бампери, підніжки для брудової їзди та бризковики |
ПРИЛАДИ | Розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15 A) |
ОСВІТЛЕННЯ | 230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі світловідбивачами |
СИДІННЯ | Стандарт |
ПРОТИУГІННА СИСТЕМА | Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) |
Гарантія
БАЗОВА | 2 роки |
---|
[av_social_share title=’Поділитися’ style=» buttons=» av_uid=’av-42dep6′]
[av_hr class=’full’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=» custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=» icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2qeq7e’]
УВЕРЕННОСТЬ, КОТОРОЙ ХВАТАЕТ С ИЗБЫТКОМ. КВАДРОЦИКЛ OUTLANDER 1000R X MR 2020 СОЗДАННЫЙ ДЛЯ ЭКСТРЕМАЛЬНЫХ УСЛОВИЙ ИЛИСТОЙ И МОКРОЙ ПОВЕРХНОСТИ С ДОБАВЛЕННЫМ ШНОРКЕЛЕМ, ЗАЩИТОЙ И МОДЕРНИЗИРОВАННЫМИ ПОДВЕСКОЙ, ДВИГАТЕЛЕМ И ТРАНСМИССИЕЙ!
ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Двигатель Rotax 650 V-образный со сдвоенными цилиндрами
- Трехрежимный динамический усилитель рулевого управления (DPS)
- Полностью модернизированные передняя и задняя подвески
- Новое расположение радиатора для оптимального охлаждения
- Передний дифференциал с автоматической системой блокировки Visco-Lok QE
- Бесступенчатая коробка передач (вариатор)
- Рама, изготовленная по пространственной трубчатой технологии (SST)
- 28-дюймовые (71 см) шины ITP MEGA MAYHEM и 12-дюймовые (30,5 см) литые алюминиевые колесные диски