ВИСОКІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЩО ВИПРАВДОВУЮТЬ КОЖНУ ВИТРАЧЕНУ КОПІЙКУ, В АБСОЛЮТНО НОВІЙ КОНФІГУРАЦІЇ
АКЦІЯ 15900 EUR*
16 900 EUR*
КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ
- Рівень потужності: ✔✔✔✔
- Корпус: GTI — надійний і маневрений
- Система Ergolock (вузьке сидіння гоночного типу, похилі клиноподібні упори для ніг і система регульованого ергономічного рульового керування)
- Приладова панель конфігурації X з індикатором тиску наддуву
- Пофарбування і графічні прикраси конфігурації X
Пасажиромісткість — 2-місний
Вантажність — 182 кг
РОЗМІРИ
Ємність паливного бака — 60 л
Довжина — 332 см
Ширина — 123 см
Вага (суха) — 373 кг
Місткість багажних відділень — 116 л
КОРПУС
Тип — GTI
• Платформа середнього розміру
• Помірно глибокий V-подібний корпус
• Надійний та маневрений
ДВИГУН
Тип — Rotax 1500 HO ACE
Система впуску — з наддувом і зовнішнім проміжним охолоджувачем
Робочий об’єм — 1494 куб. см
Охолодження — замкнена система охолодження (CLCS)
Система реверсу — електронна система iBR
Стартер — електричний
Тип палива — АІ-95
Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax® 1494 куб. см.
Оснащений технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE™), цей потужний двигун із нагнітачем наддуву, що не потребує технічного обслуговування*, і зовнішнім проміжним охолоджувачем оптимізований для роботи на звичайному стандартному пальному, забезпечуючи суттєве зниження витрат на паливо.
iTC™ (система інтелектуального керування дроселем) — ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, а також режим економії палива ECO®, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.
Система інтелектуального управління iControl з функцією «Навчальний ключ» — програмований «навчальний ключ» дозволяє обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.
Система шумозниження D-Sea-BeI — комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді. Замкнена система охолодження Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Система інтелектуального управління iControl — «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.
Прогулянковий/ спортивний режими — можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, будучи ідеальним для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши кнопку перемикання, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.
Режим економії палива ECO — ця функція системи iTC автоматично визначає найекономічніший режим відбирання потужності й оптимізує оберти двигуна для забезпечення найбільшої економії палива.
Система ErgoLock™— поєднання вузького сидіння перегонового зразка з системою фіксації колін і нахилених клинчастих упорів для ніг, що дозволяє буквально «намертво» зафіксувати положення стоп під час виконання різких поворотів. Усе зазначене дає можливість швидше долати повороти й проводити на воді значно більше часу завдяки зменшенню навантаження і втоми водія відповідно.
Високоефективна система диферентування (VTS™) — принцип роботи система диферентування VTS™ полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характера ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Високоефективна система VTS™ передбачає запрограмовані позиції для швидкого регулювання кута диференту, які активуються за допомогою регуляторів на рукоятках керма.
Протиугінна система D.E.S.S.™ з РЧ ключем — завдяки застосуванню радіочастотної технології та шарнірній конструкції ключа, система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.
Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель) — установки системи VTS™, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник, індикатори прогулянкового й спортивного режимів і режиму економії палива ECO®, індикатор переднього ходу-нейтральної передачі-заднього ходу (F-N-R) тощо.
Рукоятки керма з упором для руки
Ремені сидіння
Спонсони
Паливозаливна горловина вищого розташування
Амортизатори
Передній бризковідбивач
Ширококутні дзеркала
Подвійні зливні пробки
Буксирний гак
Промивальний комплект
Килимки в нішах для ніг
Шнур аварійної зупинки з поплавцем
Килимок на платформі для стрибків у воду з логотипом конфігурації X
Посібник для водія, навчальне відео та буклет
Задні поручні
ВОДОМЕТНИЙ РУШІЙ
Система iBR (система інтелектуального керування гальмами та реверсом) як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у версії 3-го покоління, інтуїтивна й вдосконалена система iBR® дозволяє скоротити гальмівний шлях майже на 49 метрів1, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, який суттєво спрощує причалювання.
Імпелер із неіржавкої сталі — має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.
ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ Х
Кермо перегонового типу, регульоване по висоті — з інтервалом регулювання по висоті до 73 мм наше кермо з телескопічною рульовою колонкою дозволяє водіям, незалежно від їхнього зросту, не втрачати впевненості в будь-яких, навіть найжорсткіших умовах.
Функція контролю під час запуску — високотехнологічна, легка в користуванні система контролю під час запуску, яка активується за допомогою елементів управління на рукоятках керма, здійснює автоматичне регулювання кута нахилу водометного насоса для забезпечення оптимального контролю розгону в будь-яких умовах.
Нахилені клинчасті упори для ніг — нахилені клинчасті упори для ніг забезпечують водієві міцну, комфортну та надійну поставу. А в поєднанні з сидінням Ergolok вони дозволяють будьякому користувачеві повністю скористатися всіма можливостями гідроцикла.
Приладова панель конфігурації X
Забарвлення конфігурації X
Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків
Гарантія 2 роки
[av_social_share title=’Поділитися’ style=» buttons=» av_uid=’av-2yul0q’]