OUTLANDER MAX XT-P — ЦЕ ДВОМІСНИЙ КВАДРОЦИКЛ У ТОПОВІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ, ЯКИЙ НАБУВАЄ СПОРТИВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРИ ЙОГО ТРАНСФОРМАЦІЇ В ОДНОМІСНУ МОДЕЛЬ

Outlander MAX XT-P 1000 — Triple Black

17 600 EUR*

АКЦІЯ 17100EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

• Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax®

• Передні та задні амортизатори FOX† 1.5 PODIUM† QS3

• Безступінчаста трансмісія (CVT) з гальмуванням двигуном

• Тридіапазонна динамічна система рульового керування (DPS™) з підсиленням

• Лебідка WARN† на 1361 кг з роликовим тросоукладником

• 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками

• 26-дюймові радіальні шини ITP† Terracross

• Зовнішня декоративна обробка панелями з фарбованого пластика преміум-класу

• Зміцнені передній та задній бампери

• Кермо з конічного алюмінієвого профілю з вітровими щитками та квадратною клавіатурою

• Багатофункціональна аналогова /цифрова приладова панель

• Система, що дозволяє перетворювати заднє сидіння на багажний стелаж (CRS) з системою кріплення LinQ™

• Ергономічні елементи системи забезпечення комфорту пасажира під час руху

• Багатопозиційні поруччя для пасажирів

ДВИГУН

— 1000R ( Тип 89 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 976 см3, з рідинним охолодженням )

Система подачі палива — система електронного впорскування палива (EFI)

Трансмісія — безступінчаста трансмісія (CVT), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном

Приводний механізм — привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала Visco-Lok‡ QE швидкого спрацьовування

Рульове керування з підсилювачем — тридіапазонна динамічна система рульового керування (DPS) з підсиленням

ПІДВІСКИ

Передня підвіска — подвійні A-подібні важелі

Довжина ходу — 23 см

Передні амортизатори — FOX 1.5 PODIUM QS3

Задня підвіска — незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI)

Довжина ходу — 24 см

Задні амортизатори — FOX 1.5 PODIUM QS3

ГАЛЬМА

Передні гальма — два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Задні гальма — один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

ШИНИ/КОЛІСНІ ДИСКИ

Передні шини — ITP Terracross 26 x 8 x 14 дюймів  (66 x 20 x 36 см)

Задні шини — ITP Terracross 26 x 10 x 14 дюймів  (66 x 25 x 36 см)

Колісні диски — 14-дюймові литі алюмінієві з бедлоками

РОЗМІРИ

Д x Ш x В — 239 x 117 x 135 см

Колісна база — 150 см

Кліренс — 28 см

Висота сидінь — 88 см

Суха вага* — 381 кг

Вантажомісткість — Передній стелаж: 45 кг

Задній стелаж: 90 кг

Місткість багажних відділень — заднє: 21 л

Тягове зусилля — 590 кг

Ємність паливного бака — 21 л

ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ

Приладова панель — багатофункціональна аналогова/цифрова: спідометр, тахометр (стовпчикова діаграма обертів/ хв., нижня числова шкала обертів/хв.), одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, діагностичний центр, покажчик положення передачі, лічильник годин напрацювання двигуна, індикатор повного приводу, світлові індикатори температури й стану двигуна, покажчик рівня палива, годинник

Прилади — розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15 A)

Освітлення — 230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі світловідбивачами

Сидіння — система, що дозволяє перетворювати заднє сидіння на багажний стелаж (CRS)

Лебідка — лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником

Протиугінна система — радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.™)

Захист — зміцнені передній та задній бампери, кермо з конічного алюмінієвого профілю з вітровими щитками та квадратною клавіатурою

 

Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків 

Гарантія 2 роки