RXT-X 300 Lava Red and Monolith Black Satin

Гідроцикл  RXT-X 300 — від 21 000 EUR

Пасажиромісткість — 3

РОЗМІРИ:

Паливній бак — 60 л

Довжина — 353,5 см

Ширина — 122,4 см

Вага (суха) — 415 кг

Місткість багажних відділень: 162 л

КОРПУС:

Тип S3

  • подовжена платформа
  • глибока V-подібна форма корпусу для їзди в умовах сильного хвилювання
  • стійкий і абсолютно керований

 

ДВИГУН:

Без имени-1

Тип — Rotax 1630 АСЕ

Система впуску — без наддуву

Рабочий об’єм — 1630 куб см. (1630 АСЕ)

Охолодження — замкнутий  контур системи охолодження (CLCS)

Трансмісія — електронна система IBR

Стартер — електричний

Тип палива — мінімальне О.Ч. 87 (АІ 95), 91 ОЧ — рекомендоване

Чотиритактний трициліндровий  з лінійним  розташуванням  циліндрів і чотирма  клапанами на циліндр двигун Rotax з робочим  об’ємом 1630 куб. cм

Цей двигун Rotax із нагнітачем наддуву, що не потребує  технічного обслуговування, зовнішнім проміжним  охолоджувачем і технологією поліпшеної ефективності  спалювання палива (ACE) має високий ККД і забезпечує  чудові характеристики розгону і є найпотужнішим  двигуном з усіх встановлюваних на суднах Sea-Doo за  всюісторіюмарки.

803_b3

Система iTC™ (система  інтелектуального  управління дроселем):

Ця технічно вдосконалена система управління  дросельною заслінкою з електронним керуванням  забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання  завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній  передачі. До того ж вона має такі функції, як  прогулянковий і спортивний режими, а також режим економії палива (ECO), які можна обирати та регулювати  відповідно до власної манери їзди. Як результат – краща чутливість двигуна до змін положення дросельної  заслінки, краща керованість судна.

Навчальний ключ  (Learning Key)  системи iControl:

Програмований «навчальний ключ» дозволяє  обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла  залежно від рівня підготовки водія.

Система  шумозниження D-Sea-Bel™:

Комбінована система, що складається з низки  резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки  чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система  охолодження:

Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від  корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Система інтелектуального управління iControl:

«Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі  системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Корпус S3:

Стійкий, міцний, реданний. Реданна конструкція сприяє  зменшенню гідродинамічного опору, дозволяючи  глісувати по поверхні води, буквально «приклеївшись»  до водної гладі.

Режим економії  палива (ECO):

Ця функція системи іТС автоматично визначає найбільш економічну подачу потужності та встановлює оптимальне число обертів двигуна на хвилину для найбільшої економії палива.

Система Ergolock:

Dayglow-Yellow- 2

Поєднання ергономічних характеристик, що  забезпечують неперевершену керованість під  час виконання поворотів і дозволяють зменшити  навантаження на верхню частину тіла. До її складу входять вузьке сидіння гоночного типу з системою  фіксації колін, кермо з регулюванням положення  рукояток і нахилені клинчасті упори для ніг, які  дозволяють буквально «намертво» зафіксувати  положення ступень під час виконання різких поворотів. Усе зазначене дає можливість швидше долатиповороти й проводити на воді значно більше часу.

Високоефективна система диферентування VTS ™:

Принцип роботи системи VTS полягає в регулюванні  кута нахилу сопла для зміни характеру ходу гідроцикла  та досягнення якомога більш паралельної позиції по  відношенню до поверхні води. Високоефективна система  VTS має заздалегідь задані положення для швидкого  регулювання диференту.

Вушко для  буксирного каната:

Для зручного та надійного кріплення воднолижного  буксирного каната.

56cd8ea1c92d4

РЧ-ключ системи D.E.S.S.:

Розроблений за технологією радіочастотної ідентифікації  й завдяки конструкції кульового шарніру, ключ системи  безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує  незмінно зручний і швидкий запуск судна в будьяких умовах.

Система рульового  керування з відпущеним  дроселем (O.T.A.S.™):

Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному  важелі дросельної заслінки, дозволяючи водієві  поліпшити маневреність судна.

Інтерактивний  багатофункціональний  цифровий інформаційний  центр (приладова панель):

Задані положення VTS, покажчик поточної й середньої витрати палива, покажчик рівня палива, тахометр,  спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник,  прогулянковий режим, спортивний режим, ЕСО-режим,  покажчик переднього ходу-нейтралі-заднього ходу тощо/

rxt_x_300_storage_compartment_16_tif

-Рукоятки керма з упором для руки

-Дві зливні пробки

-Бампери

-Задні поручні

-Регульовані ширококутні дзеркала

-Ремені сидіння

-Велике переднє (носове) багажне відділення

-Паливозаливна горловина  швидкознімної конструкції

-Водонепроникний знімний  багажний відсік

-Килимок на платформі для купання з  логотипом Sea-Doo

-Відкидне сидіння

-Промивальний комплект

-Рульова колонка, регульована по  куту нахилу

-Шнур аварійної зупинки з поплавцем

-Протиковзні килимки з зображенням  логотипу Sea-Doo

-Посібник для водія, навчальне  відео та буклет

ВОДОМЕТ:

Система iBR (система  інтелектуального  управління  гальмуванням  і реверсом):

Перша і єдина в галузі повноцінна водна гальмівна  система для гідроциклів, що сприяє підвищенню безпеки  ходіння на маломірних суднах. Тепер, у 2-му поколінні,  інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний  шлях на 48.7 м, забезпечуючи більшу впевненість на  воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки  електронному управлінню реверсом досягається рівень  маневреності, що суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із  неіржавіючої сталі:

Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання  і зменшення кавітації.

Sea-Doo-RXP-X-300-T3-HULL

ПАКЕТ «Х»:

Кермо конфігурації X з  системою регульованого  ергономічного рульового  керування A.E.S.™:

Єдине повністю регульоване кермо в галузі. З системою A.E.S. водій може регулювати ширину керма й кутове  розташування рукояток управління відповідно до власних  переваг і потреб під час їзди.

Приладовапанель  конфігурації X з індикатором  тиску наддуву:

sea-doo-rxt-x-gauge

Датчик безперервно, в режимі реального часу, показує тиск  наддуву в діапазоні від мінімального (на холостому ході) і до  максимального (повне відкриття дросельної заслінки) рівня,  отже водій завжди знає рівень навантаження на двигун.

Регульовані  задні спонсони:

5н45нри

Мають ефективну конструкцію, яка поліпшує поперечну  стійкість. Передбачають 3 позиції регулювання залежно від  рівня підготовки водія та умов акваторії: вище – для більш  маневреної й жвавої їзди; нижче– для виконання більш агресивних поворотів. Наявність кінцевих крильцят дозволяє  виконувати повороти з крутішим кутом нахилу.

Додаткові функції  приладової панелі:

Покажчик запасу палива в перекладі на час/відстань,  покажчик максимальної/середньої швидкості/обертів/ хв., таймер тривалості процесу/операції, датчик  температури двигуна.

Забарвлення конфігурації X

 

*Оплата в ГРН по комерційному курсу банків

Гарантія 2 роки