Maverick 1000R TURBO White, Light Grey and Octane Blue

Maverick 1000R TURBO Triple Black

Maverick TURBO — 20 800 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ:

• Двигун Rotax 1000R V-подібний зі здвоєними циліндрами, з турбонаддувом, 131 к.с., з кованими поршнями, рідинного охолодження, з вбудованим охолоджувачем наддувного повітря й високопродуктивним повітряним фільтром Donaldson • Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS™) • Муфта швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал • Інтелектуальна система керування дроселем (iTC™) • Безступінчаста трансмісія з Системою швидкого спрацьовування (QRS) • Центральне розташування двигуна для кращого розподілу мас
• Передня підвіска на А-подібних важелях з довжиною ходу 38,1 см • Незалежна торсійна задня підвіска на А-подібних поздовжніх важелях (TTА) з довжиною ходу 40,6 см • Передній стабілізатор поперечної стійкості • Передні й задні амортизатори FOX 2.5 PODIUM QS3 • 14-дюймові чорні фарбовані литі алюмінієві диски з 28-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0 • Багатофункціональна задня полиця підвищеної міцності вантажопідйомністю 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ • Аналогова / цифрова приладова панель • Регульоване водійське сидіння і кут нахилу рульової колонки • Опора для рук пасажира й поручень

ДВИГУН:

— 1000 (  131 к.с., Rotax 976 см3 з турбонаддувом, V-подібний зі здвоєними циліндрами з кованими поршнями, рідинне охолодження, з вбудованим охолоджувачем і високопродуктивним повітряним фільтром Donaldson  )

Система подачі палива — Інтелектуальна система керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія — Безступінчаста трансмісія з Системою швидкого спрацьовування (QRS) з посиленою вентиляцією, L / H / N / R / P

Приводний механізм — Привід на 2 або 4 колеса з муфтою швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал

Рульове керування з підсилювачем — Трирежимне динамічне рульове керування з підсилювачем (DPS)

ПІДВІСКА:

Передня підвіска — Двійні A-подібні важелі зі стабілізатором поперечної стійкості, хід підвіски 38,1 см

Передні амортизатори — FOX 2.5 PODIUM QS3 Piggyback з регулюванням стиску

Задня підвіска — Торсійна незалежна підвіска на поздовжніх А-подібних важелях зі стабілізатором поперечної стійкості, хід підвіски 40,6 см

Задні амортизатори —  FOX 2.5 PODIUM QS3 Piggyback з регулюванням стиску і відбою

ГАЛЬМА:

Передні гальма — Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Заднє гальмо — Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними однопоршневими супортами

ШИНИ / КОЛІСНІ ДИСКИ:

Передні шини — Maxxis Bighorn 2.0   28 x 9 x 14 дюймів (71,1 x 22,9 x 35,6 см)

Задні шини -Maxxis Bighorn 2.0   28 x 11 x 14 дюймів (71,1 x 27,9 x 35,6 см)

Колісні диски — 14-дюймові чорні литі алюмінієві

РОЗМІРИ:

Д x Ш x В 301,7 x 162,5 x 188,5 см

Колісна база —  223,5 см

Дорожній просвіт  — 33 см

Двигун / суха вага — 639 кг

Вантажопідйомність — 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ

Багажний простір — Речовий ящик: 17,2 л /Центральна консоль: 1,3 л

Тягове зусилля буксирування — Н/Д

Ємність паливного баку 37,8 л

ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ:

Приладова панель — Багатофункціональна аналогова /цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення важеля перемикання передач, індикатори спортивного режиму, режиму ECO, ременю безпеки й повного приводу, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення

Прилади — Розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15-A)

Лебідка — Готовий для встановлення лебідки

Освітлення — 240 Вт від чотирьох прожекторів по 60 Вт кожний з хвостовими ліхтарями / стоп-сигналами

Захист — Н/Д

Протиугінна система —  Система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.™)

Оплата в ГРН. по коммерц. курсу банків 

Гарантія 2 роки