Defender DPS Green

Defender DPS Yellow

Defender DPS Mossy Oak Break-Up Country Camo

Defender DPS — від 16 000 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ:

• Двигуни Rotax V-подібні зі здвоєними циліндрами для роботи в важких умовах на вибір

• Трансмісія PRO-TORQ

• Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS™)

• Блокований задній диференціал і муфта швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал

• Посилена задня торсійна підвіска на поздовжніх А-подібних важелях TTA-HD

• 12-дюймові (30,5 см) литі алюмінієві диски з 25-дюймовими (63,5 см) шинами Maxxis

• Загальна місткість багажних відділень 39,5 л, включаючи водонепроникний ящик для
інструментів на 6,3 л

• Багатомісне нероздільне сидіння VERSA-PRO

• Універсальний кузов з міцним заднім відкидним бортом

• Захист центральної частини днища

• Багатофункціональна цифрова приладова панель

• Не потребує технічного обслуговування протягом 1 року, легкий доступ до основних компонентів технічного обслуговування

• Камуфляж Mossy Oak Break-Up Country, нанесений аквадруком, за додатковим замовленням

ДВИГУН:

— HD8 (50 к.с., Rotax 799,9 см3, V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження)

— HD10 ( 72 к.с., Rotax 976 см3, V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )

Система подачі палива— Інтелектуальна система керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія — Трансмісія PRO-TORQ з системою швидкого спрацьовування (QRS), оптимізована вентиляція й електронна система захисту повідного пасу Ультрапонижена передача / підвищена передача / нейтраль / задня передача / паркування (Extra-L / H / N / R / P)

Приводний механізм -Нова 4-режимна система тяги: 2×4 відкритий задній дифф., 2×4 заблокований задній диференціал, 4×4 відкритий задній диференціал, 4×4 заблокований задній диференціал, Visco-Lok QE автоматичне блокування переднього диференціалу

Сприяння в керуванню — Система автоматичного контролю стійкості на схилі (Electronic Hill Descent Control)

Рульове керування з підсилювачем — Динамічний підсилювач рульового керування (DPS)

ПІДВІСКА:

Передня підвіска — Двійні А-подібні важелі / хід підвіски 25,4 см

Передні амортизатори — Двотрубні газові амортизатори

Задня підвіска — Підсилена торсійна підвіска на поздовжніх А-подібних важелях TTA-HD з зовнішнім стабілізатором поперечної стійкості / хід підвіски 25,4 см

Задні амортизатори — Двотрубні газові амортизатори

ГАЛЬМА:

Передні гальма — Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Заднє гальмо — Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними однопоршневим супортом

ШИНИ КОЛІСНІ ДИСКИ: 

Передні шини — Maxxis M923J 25 x 8 x 12 дюймів (63,5 x 20,3 x 30,5 см)

Задні шини — Maxxis M924J 25 x 10 x 12 дюймів (63,5 x 25,4 x 30,5 см)

Колісні диски — 12-дюймові литі алюмінієві

РОЗМІРИ:

Каркас — Ухвалений ROPS профільований каркас. Сертифікований ISO 3471 та OSHA

Суха вага (приблизно) — 641,4 кг

Д x Ш x В — 305 x 157,5 x 193 см

Колісна база — 211,5 cм

Дорожній просвіт — 28 cм Розміри кузова 96,5 x 138,4 x 30,5 см

Вантажопідйомність кузова — 454 кг

Допустиме навантаження на задній відкидний борт — 113,4 кг

Місткість багажних відділень — Загальна: 39,5 л  /Під приладовою панеллю: 22,8 л  /Приладова панель: 6,9 л / Водонепроникний знімний ящик для інструментів: 6,3 л  /Підлокітники й тримачі для чашок: 3,5 л

Тягове зусилля буксирування —  907,2 кг

Максимальне корисне навантаження — 680 кг

Ємність паливного баку — 40 л

Кількість місць — 3

ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ:

Приладова панель -Багатофункціональна цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення важеля перемикання передач, ремінь безпеки, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення

Освітлення  — 140 Вт від чотирьох відбивачів потужністю 35 Вт, які забезпечують широку видимість, і світлодіодні хвостові ліхтарі

Лебідка — Н/Д

Сидіння — Багатомісне нероздільне сидіння VERSA-PRO з підйомними пасажирськими сидіннями з гаками в нижній частині і профільованими кутами для зручності посадки/висадки з кабіни

Акумуляторна батарея — 12 В (18 А/год.)

Кермо —  Рульова колонка з регульованим кутом нахилу

Магнето — 650 Вт

Захист — Вбудований передній сталевий бампер, Захист днища

Прилади —  Розетка постійного струму типу запальнички в консолі (20 А)

Тип зчіпного пристрою — 2-дюймовий зчіпний пристрій

Оплата в ГРН. по коммерц. курсу банків 

Гарантія 2 роки