Commander XT 1000 Yellow

Commander XT 1000 Brushed Aluminium

 

COMMANDER XT 1000 Mossy Oak Break-Up Country Camo

Commander XT — від 18 600 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ:

• Двигуни Rotax V-подібні зі здвоєними циліндрами на вибір

• Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS™)

• Муфта швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал

• Передня підвіска на А-подібних важелях з геометрією, що забезпечує контроль занурювання

• Незалежна торсійна задня підвіска на поздовжніх важелях (TTI) з зовнішнім стабілізатором поперечної стійкості

• Передній стабілізатор поперечної стійкості

• Інтелектуальна система керування дроселем (iTC™)

• Ексклюзивний у галузі дворівневий кузов DualLevel™

• 14-дюймові литі алюмінієві диски з 27-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0

• Лебідка вантажопідйомністю 2041 кг

• Посилений передній бампер

• Міцні поручні кузова

• Бризковики

• Аналогова / цифрова приладова панель

ДВИГУН: 

— 800 ( 71 к.с., Rotax 799,9 см3, V- подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )

— 1000 ( 85 к.с., Rotax 976 см3, V- подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження )

Система подачі палива — Інтелектуальна система керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія — Безступінчаста трансмісія (CVT), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном

Приводний механізм — Привід на 2 або 4 колеса з муфтою швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал

Рульове керування з підсилювачем — Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS)

ПІДВІСКА:

Передня підвіска — Двійні A-подібні важелі зі стабілізатором поперечної стійкості, хід підвіски 25,4 см

Передні амортизатори — Двотрубні газові амортизатори

Задня підвіска — Незалежна задня підвіска на поздовжніх важелях (TTI) з зовнішнім стабілізатором поперечної стійкості / хід підвіски 25,4 см

Задні амортизатори — Двотрубні газові амортизатори

ГАЛЬМА:

Передні гальма — Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Заднє гальмо — Один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

ШИНИ/ КОЛІСНІ ДИСКИ:

Передні шини — Maxxis Bighorn 2.0  27 x 9 x 14 дюймів (68,6 x 22,9 x 35,6 см)

Задні шини — Maxxis Bighorn 2.0  27 x 11 x 14 дюймів (68,6 x 27,9 x 35,6 см)

Колісні диски — 14-дюймові литі алюмінієві

РОЗМІРИ:

Д x Ш x В — 305,3 x 158,7 x 182,9 см

Колісна база — 192,4 см

Дорожній просвіт — 27,9 см

Суха вага — 586 кг

Вантажопідйомність — 272 кг Дворівневий кузов / Верхній рівень: 181 кг /Нижній рівень: 91 кг

Багажний простір — Речовий ящик: 17,2 л /Під сидінням водія: 13,1 л / Центральна консоль: 1,3 л

Тягове зусилля буксирування — 680 кг

Ємність паливного баку — 37,8 л

ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ:

Приладова панель — Багатофункціональна аналогова /цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення важеля перемикання передач, індикатори спортивного режиму, режиму ECO, ременю безпеки й повного приводу, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення

Захист — Посилений передній бампер, бризковики, поручні кузова

Прилади — Розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15-A)

Освітлення — 240 Вт від чотирьох прожекторів по 60 Вт кожний з хвостовими ліхтарями / стоп-сигналами

Лебідка — Лебідка вантажопідйомністю 2041 кг з роликовим канатоукладальником

Протиугінна система — Система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.™)

Оплата в ГРН. по коммерц. курсу банків 

Гарантія 2 роки