Maverick X3 XMR

30 500 EUR*

Мотовсюдихід Maverick X3 XMR

ВІДТЕПЕР ОСНАЩЕНІ СИСТЕМОЮ ПОВНОГО БЛОКУВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО ДИФЕРЕНЦІАЛА ПІД ЧАСУ РУХУ SMART-LOK™ І СПЕЦІАЛЬНО ВІДКАЛІБРОВАНІ ДЛЯ БРУДОВОЇ ЇЗДИ, ЦІ МОТОВСЮДИХОДИ ДОЛАТИМУТЬ НАЙСКРУТНІШІ УМОВИ. ЗБАЛАНСОВАНА СТІЙКІСТЬ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ ШИРИНОЮ 163 СМ, ДОВЖИНОЮ ХОДУ ПІДВІСКИ 46 СМ Й 30-ДЮЙМОВИМИ АРМОВАНИМИ ШИНАМИ ITP CRYPTID, ГАРАНТУЄ ОПТИМАЛЬНІ ХОДОВІ ЯКОСТІ ПІД ЧАС ЇЗДИ БАГНИСТОЮ МІСЦЕВІСТЮ.

ОСНОВНІ РИСИ

  • ДНК торговельної марки Can-Am у поєднанні з дизайном нового покоління
  • Низьке розташування сидінь
  • Кабіна Ergo-Lok із сидіннями, що регулюються в чотирьох напрямках
  • Лідер у галузі, 172-сильний двигун Rotax® ACE з турбонаддувом і проміжним охолодженням
  • Удосконалена динаміка повітряних потоків
  • Трансмісія QRS-X (з системою швидкого спрацьовування конфігурації X)
  • Підвіска TTX з найбільшою в галузі довжиною ходу
  • Надзвичайно ефективна та легковага ходова частина
  • Характеристики відточеної керованості

Двигун

Тип: 172 к.с., трициліндровий двигун з турбонаддувом Rotax ACE
(покращена ефективність згоряння) 900 см3, рідинне охолодження
із вбудованим проміжним охолоджувачем, високопродуктивним
повітряним фільтром Donaldson† і повітрозабірником двигуна
стратегічного розташування

Система подачі палива: Система інтелектуального керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія: Варіатор з системою швидкого спрацьовування X (QRS-X) і посиленою вентиляцією зі стратегічним розташуванням повітрозабірників варіатора і вихлопної труби, L / H / N / R / P

Приводний механізм: Передній диференціал, що блокується з ексклюзивною технологією Smart-Lok*. Справжня 4-діапазонна система контролю тяги: 2 × 4 заблокований передній диференціал/4 MUD (режим брудової їзди)/ 4 TRAIL (режим їзди позашляховими трасами)
*Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, яка є галузевим лідером на ринку приводних механізмів

Рульове керування з підсилювачем: Високомоментна тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS™)

Підвіски

Передня підвіска: Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції (як у перегонових
вантажівок) зі стабілізатором поперечної стійкості/довжина ходу 56 см

Передні амортизатори: Комбіновані амортизатори FOX† 2.5 PODIUM Piggyback QS3† з
регулюванням ступеня стиску

Задні амортизатори: Комбіновані амортизатори FOX† 2.5 PODIUM Piggyback QS3† з
регулюванням ступеня стиску та нижньої точки ходу

Задня підвіска: 4-важільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях Х (ТТХ) зі
стабілізатором поперечної стійкості та нижніми важелями дугоподібної
конструкції, довжина ходу 61 см


Гальма

Передні гальма: Два вентильованих гальмівних диска 262 мм з гідравлічними
двопоршневими супортами

Задні гальма: Два вентильованих гальмівних диска 248 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Шини/колісні диски

Передні шини: ITP Cryptid
30 x 9 x 14 дюймів
(76 x 23 x 36 см)

Задні шини: ITP Cryptid
30 x 11 x 14 дюймів
(76 x 28 x 36 см)

Колісні диски: 14-дюймові литі алюмінієві з бедлоками


Розміри

Д x Ш x В: 338 x 190 x 168 см

Колісна база: 259 см

Кліренс: 38 см

Номінальна суха вага:
766 кг

Вантажомісткість:

91 кг з системою швидкого кріплення
LinQ™

Каркас/рама : Двофазна сталь 980, суцільнозварна

Місткість багажних відділень:
Загальна: 9 л
Речовий ящик: 6 л
Центральна консоль: 3 л
Підстаканники: 0,4 л


Ємність паливного бака: 40 л

Характерні властивості

Приладова панель: Багатофункціональна аналогова /цифрова:
спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори спортивного режиму/режиму ECO™, ременів сидіння
й повного приводу, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення

Захист: Передній бампер, повний захист днища з
високомолекулярного матеріалу, напівдверцята,
передній і задній буксирні гаки

Прилади: Розетка постійного струму типу запальнички в
центральній консолі

Освітлення: Світлодіодні фари й хвостові ліхтарі з унікальними
фірмовими світлодіодами Can-Am

Лебідка: Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом

Протиугінна система: Радіочастотна система безпеки з цифровим
кодуванням (D.E.S.S.™) з кнопкою запуску/вимкнення
двигуна

Оплата в ГРН. за комерційним курсом банків

Гарантія 2 роки

ТЕПЕРЬ ОСНАЩЕННЫЕ СИСТЕМОЙ ПОЛНОЙ БЛОКИРОВКИ ПЕРЕДНЕГО ДИФФЕРЕНЦИАЛА ВО ВРЕМЯ ДВИЖЕНИЯ SMART-LOK™ И СПЕЦИАЛЬНО ОТКАЛИБРОВАННЫЕ ДЛЯ ГРЯЗЕВОЙ ЕЗДЫ, ЭТИ МОТОВЕЗДЕХОДЫ СМОГУТ ПРЕОДОЛЕВАТЬ САМЫЕ СЛОЖНЫЕ УСЛОВИЯ. СБАЛАНСИРОВАННАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ, ОБЕСПЕЧИВАЕМАЯ ШИРИНОЙ 163 СМ, ДЛИНОЙ ХОДА ПОДВЕСКИ 46 СМ И 30-ДЮЙМОВЫМИ АРМИРОВАННЫМИ ШИНАМИ ITP CRYPTID, ГАРАНТИРУЕТ ОПТИМАЛЬНЫЕ ХОДОВЫЕ КАЧЕСТВА ВО ВРЕМЯ ЕЗДЫ ПО ТОПКОЙ ИЛИСТОЙ МЕСТНОСТИ.

ГЛАВНОЕ МЕНЮ

  • ДНК торговой марки Can-Am в сочетании с дизайном нового поколения
  • Низкое расположение сидений
  • Кабина Ergo-Lok с сиденьями, регулируемыми в четырех направлениях
  • Лидер в отрасли, 172-сильный двигатель Rotax® ACE с турбонаддувом и промежуточным охлаждением
  • Усовершенствованная динамика воздушных потоков
  • Трансмиссия QRS-X (с системой быстрого срабатывания конфигурации X)
  • Подвеска TTX с самой большой в отрасли длиной хода
  • Чрезвычайно эффективная и легковесная ходовая часть
  • Характеристики точнейшей управляемости
Maverick X3 XMR
Maverick X3 XMR
Maverick X3 XMR
Maverick X3 XMR
Maverick X3 XMR