Outlander MAX XT 650
Квадроцикл Outlander MAX XT 650

14 000 EUR*

Квадроцикл OUTLANDER MAX XT 650


Додаткові послуги:

СТВОРЕНІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НЕПЕРЕВЕРШЕНОЇ ЯКОСТІ ПОЗАШЛЯХОВОЇ ЇЗДИ З ПАСАЖИРОМ, НОВІ КВАДРОЦИКЛИ OUTLANDER MAX XT 2019 РОКУ МОЖУТЬ ПОХВАЛИТИСЬ ШИРШОЮ ПІДВІСКОЮ ПЕРЕРОБЛЕНОЇ КОНСТРУКЦІЇ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ МАКСИМАЛЬНО СКОРИСТАТИСЯ ПОТУЖНІСТЮ ЛЕГЕНДАРНОГО ДВИГУНА ROTAX Й ЗАБЕЗПЕЧУЄ ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ, ЯКЕ ВІДТЕПЕР СЯГАЄ 750 КГ.

Outlander MAX XT 650

ОСНОВНІ РИСИ

  • Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax®
  • Система інтелектуального керування дроселем (iTC™️) з різними режимами їзди
  • Нова передня підвіска на подвійних дугоподібних A-подібних важелях з переднім стабілізатором поперечної стійкості
  • Безступінчаста трансмісія (варіатор) з гальмуванням двигуном
  • Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
  • Лебідка WARN† на 1361 кг з роликовим тросоукладником
  • Зміцнені передній та задній бампери
  • 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски
  • 26-дюймові радіальні шини ITP† Terracross
  • Зовнішнє оздоблення преміум-класу з фарбованих пластикових панелей

Двигуни

Тип: 62 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 650 см3 , з рідинним охолодженням

Система подачі палива: Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія: Безступінчаста трансмісія (варіатор), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном

Приводний механізм: Привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE

Рульове керування з підсилювачем: Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)

Підвіски

Передня підвіска: Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції зі стабілізатором поперечної стійкості
Довжина ходу 23 см

Передні амортизатори: Мастильні

Задні амортизатори: мастильні

Задня підвіска:
Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI) Довжина ходу 25 см

Гальма

Передні гальма:два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Задні гальма:один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

Шини/колісні диски

Передні шини: ITP Terracross 26 x 8 x 14 дюймів (66 x 20 x 36 см)

Задні шини: ITP Terracross 26 x 10 x 14 дюймів (66 x 25 x 36 см)

Колісні диски: 14-дюймові литі алюмінієві


Розміри

Д x Ш x В: 239 x 122 x 135 см

Колісна база: 150 см

Кліренс: 28 см

Висота сидінь: 88 см

Вантажомісткість:
передній стелаж: 45 кг
задній стелаж: 90 кг

Місткість багажних відділень: заднє: 21 л

Тягове зусилля: 750 кг

Суха вага:
(з моторним мастилом) 375 кг

Ємність паливного бака: 21 л

Характерні властивості

Приладова панель: Багатофункціональна цифрова: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатор повного приводу, діагностичний центр, годинник

Прилади: Розетка постійного струму типу запальнички в консолі, стандартний роз’єм у задній частині (15 A)

Освітлення: 230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі світловідбивачами

Сидіння: Система, що дозволяє перетворювати заднє сидіння на багажний стелаж (CRS)

Лебідка: Лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником

Протиугінна система: Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.)

Захист: Зміцнені передній та задній бампери, вітрові щитки керма, бризковики

Оплата в ГРН. за комерційним курсом банків

Гарантія 2 роки

СОЗДАННЫЕ ДЛЯ ОБЕСПЕЧЕНИЯ НЕПРЕВЗОЙДЕННОГО КАЧЕСТВА ВНЕДОРОЖНОЙ ЕЗДЫ С ПАССАЖИРОМ, НОВЫЕ КВАДРОЦИКЛЫ OUTLANDER MAX XT 2019 ГОДА МОГУТ ПОХВАСТАТЬСЯ БОЛЕЕ ШИРОКОЙ ПОДВЕСКОЙ ПЕРЕРАБОТАННОЙ КОНСТРУКЦИИ, КОТОРАЯ ПОЗВОЛЯЕТ МАКСИМАЛЬНО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ МОЩНОСТЬЮ ЛЕГЕНДАРНОГО ДВИГАТЕЛЯ ROTAX И ОБЕСПЕЧИВАЕТ ТЯГОВОЕ УСИЛИЕ, ТЕПЕРЬ ДОСТИГАЮЩЕЕ 750 КГ.

Outlander MAX XT 650

ГЛАВНОЕ МЕНЮ

  • Сдвоенный с V-образным расположением цилиндров двигатель Rotax
  • Система интеллектуального управления дросселем (iTC) с разными режимами езды
  • Новая передняя подвеска на двойных дугообразных A-образных рычагах с передним стабилизатором поперечной устойчивости
  • Бесступенчатая трансмиссия (вариатор) с торможением двигателем
  • Трехдиапазонная динамическая система рулевого управления с усилением (DPS)
  • Лебедка WARN на 1361 кг с роликовым тросоукладчиком
  • Усиленные передний и задний бамперы
  • 14-дюймовые литые алюминиевые колесные диски
  • 26-дюймовые радиальные шины ITP Terracross
  • Внешняя отделка премиум-класса из окрашенных пластиковых панелей
Outlander MAX XT 650