OUTLANDER MAX X-TP 1000R+
Квадроцикл OUTLANDER MAX X-TP 1000R+

17 600 EUR*

Квадроцикл OUTLANDER MAX XT-P 1000R+

Додаткові послуги:

ОПАНУЙТЕ НЕПЕРЕВЕРШЕНУ ЯКІСТЬ ПОЗАШЛЯХОВОЇ ЇЗДИ З НОВИМИ КВАДРОЦИКЛАМИ OUTLANDER MAX XT-P 2019 РОКУ. ШИРША ПІДВІСКА FOX ПЕРЕРОБЛЕНОЇ КОНСТРУКЦІЇ ДОЗВОЛЯЄ МАКСИМАЛЬНО СКОРИСТАТИСЯ ПОТУЖНІСТЮ ЛЕГЕНДАРНОГО ДВИГУНА ROTAX® Й ЗАБЕЗПЕЧУЄ ТЯГОВЕ ЗУСИЛЛЯ ДО 750 КГ.

ОСНОВНІ РИСИ

  • Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax®: різні конфігурації на вибір
  • Нова передня підвіска на подвійних дугоподібних A-подібних важелях з переднім стабілізатором поперечної стійкості
  • Система інтелектуального керування дроселем (iTC™️) з різними режимами їзди
  • Передні та задні амортизатори FOX† 1.5 PODIUM† QS3
  • Безступінчаста трансмісія (варіатор) з гальмуванням двигуном
  • Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS™)
  • Лебідка WARN† на 1361 кг з роликовим тросоукладником
  • 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками
  • 26-дюймові радіальні шини ITP† Terracross
  • Зовнішнє оздоблення преміум-класу з фарбованих пластикових панелей

Двигун

Тип: 91 к.с., здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 976 см3, з рідинним охолодженням

Система подачі палива: Система інтелектуального керування дроселем (iTC™) з електронним впорскуванням палива (EFI)

Трансмісія: Безступінчаста трансмісія (варіатор), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном

Приводний механізм: Привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok‡ QE

Рульове керування з підсилювачем: Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням
(DPS)

Підвіски

Передня підвіска: Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції зі стабілізатором поперечної стійкості
Довжина ходу 23 см

Передні амортизатори: FOX† PODIUM† 1.5 QS3

Задні амортизатори: FOX† PODIUM† 1.5 QS3

Задня підвіска:
Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI) Довжина ходу 25 см

Гальма

Передні гальма:два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами

Задні гальма:один вентильований гальмівний диск 214 мм з гідравлічним двопоршневим супортом

Шини/колісні диски

Передні шини: ITP Terracross 26 x 8 x 14 дюймів (66 x 20 x 36 см)

Задні шини: ITP Terracross 26 x 10 x 14 дюймів (66 x 25 x 36 см)

Колісні диски: 14-дюймові литі алюмінієві


Розміри

Д x Ш x В: 239 x 122 x 135 см

Колісна база: 150 см

Кліренс: 28 см

Висота сидінь: 88 см

Вантажомісткість:
передній стелаж: 45 кг
задній стелаж: 90 кг

Місткість багажних відділень: заднє: 21 л

Тягове зусилля: 750 кг

Суха вага:
(з моторним мастилом) 408 кг

Ємність паливного бака: 21 л

Характерні властивості

Приладова панель Багатофункціональна аналогова/цифрова:
спідометр, тахометр (стовпчикова діаграма обертів/ хв., нижня числова шкала обертів/хв.), одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, діагностичний центр, покажчик положення передачі,
лічильник годин напрацювання двигуна, індикатор повного приводу, світлові індикатори температури й стану двигуна, покажчик рівня палива, годинник

Прилади: Розетка постійного струму типу запальнички в консолі,
стандартний роз’єм у задній частині (15 A)

Освітлення: 230 Вт від двох 60-ватних прожекторних фар і
двох 55-ватних хвостових ліхтарів/стоп-сигналів зі
світловідбивачами

Сидіння: Система, що дозволяє перетворювати заднє сидіння
на багажний стелаж (CRS)

Лебідка: Лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником

Протиугінна система: Радіочастотна система безпеки з цифровим
кодуванням (D.E.S.S.™)

Захист: Зміцнені передній та задній бампери, кермо з конічного алюмінієвого профілю з вітровими щитками та м’якою накладкою на кермі, бризковики

Оплата в ГРН. за комерційним курсом банків

Гарантія 2 роки

ОБРЕТИТЕ НЕПРЕВЗОЙДЕННОЕ КАЧЕСТВО ВНЕДОРОЖНОЙ ЕЗДЫ С НОВЫМИ КВАДРОЦИКЛАМИ OUTLANDER MAX XT-P 2019 ГОДА. БОЛЕЕ ШИРОКАЯ ПОДВЕСКА FOX ПЕРЕРАБОТАННОЙ КОНСТРУКЦИИ ПОЗВОЛЯЕТ МАКСИМАЛЬНО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ МОЩНОСТЬЮ ЛЕГЕНДАРНОГО ДВИГАТЕЛЯ ROTAX® И ОБЕСПЕЧИВАЕТ ТЯГОВОЕ УСИЛИЕ ДО 750 КГ.

Outlander MAX XT-P 1000

ГЛАВНОЕ МЕНЮ

  • Сдвоенный с V-образным расположением цилиндров двигатель Rotax
  • Новая передняя подвеска на двойных дугообразных A-образных рычагах с передним стабилизатором поперечной устойчивости
  • Система интеллектуального управления дросселем (iTC) с разными режимами езды
  • Передние и задние амортизаторы FOX 1.5 PODIUM† QS3
  • Бесступенчатая трансмиссия (вариатор) с торможением двигателем
  • Трехдиапазонная динамическая система рулевого управления с усилением (DPS)
  • Лебедка WARN на 1361 кг с роликовым тросоукладчиком
  • 14-дюймовые литые алюминиевые колесные диски с бедлоками
  • 26-дюймовые радиальные шины ITP Terracross
  • Внешняя отделка премиум-класса из окрашенных пластиковых панелей
Outlander MAX XT-P 1000