Spark TRIXX Candy Blue and Chili Peper

Гідроцикл SPARK TRIXX9 850 EUR *

ghjhgjhgjgjgj

ДВИГУН:

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax з робочим об’ємом 899 куб. см

Найкомпактніший і найлегший двигун на ринку на сьогоднішній день. Двигуни Rotax 900 HO ACE забезпечують миттєвий розгін, вражаючу економію палива і прекрасні показники питомої потужності на одиницю маси судна з максимальною швидкістю близько 80,4 км/год.

cq5dam.web.1024.1024

Система iTC™ (система інтелектуального управління дроселем):

Ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий и спортивний режими, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.

Система шумозниження D-Sea-Bel™:

Комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді..

Замкнена система охолодження:

Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

images

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Екзоскелетна архітектура:

Ця мінімалістична архітектура дозволяє розмістити в передній частині лише найважливіші структурні елементи. Завдяки цьому досягається зниження ваги в поєднанні з міцною конструкцією та ультрасучасним дизайном, які й визначають унікальний зовнішній вигляд і безпрецедентні характеристики маневреності гідроциклів Sea-Doo SPARK.

Матеріал Polytec:

Є ударостійким композитним матеріалом низької щільності, що піддається переробці і складається з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал для виготовлення корпусів і палуб, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під навантаженням і у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє отримати легкі й водночас міцні опорні деталі конструкції судна.

Система інтелектуального управління iControl:

«Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Прогулянковий/ спортивний режими:

Можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, й ідеально підходить для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши і утримуючи протягом 3 секунд кнопку перемикання під приладовою панеллю, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.

Система рульового керування з відпущеним дроселем (O.T.A.S.™):

Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі акселератора, дозволяючи водієві поліпшити маневреність судна.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель):

Прогулянковий режим, спортивний режим, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин.

-Рукоятки керма з упором для руки.

-Спонсони.

-Підніжка з протиковзним покриттям.

-Колінні накладки.

-Буксирний гак.

-Задні поручні.

-Ремінь на сидінні.

-Комплект трюмної помпи.

-Одна зливна пробка.

-Промивальний комплект.

-Шнур аварійної зупинки з поплавцем.

-Посібник для водія, навчальне відео та буклет.

ВОДОМЕТ:

Система iBR (система інтелектуального управління гальмуванням і реверсом):

Sea-Doo-SPARK-TRIXX-IBR

Як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавіючої сталі:

Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

КОНФІГУРАЦІЯ TRIXX:

Кермо, регульоване по висоті:

1487037723673_bulletin

Це регульоване по висоті кермо преміум-класу з алюмінію можна підіймати аж на (максимум) 150 мм вище за стандартне кермо гідроциклів Sea-Doo SPARK, що забезпечує більшу кількість положень для зручнішого здійснення маневрів, розворотів із нахилом гідроциклу та інших ефектних маніпуляцій з судном. Ця система суттєво спрощує виконання трюків, дозволяючи будь-якому користувачеві поводитися на воді як справжнісінький профі!

Клинчасті упори для ніг:

SPARK-TRIXX_Step-Wedge_MY17 222222

Нахилені під кутом контактні поверхні дозволяють водієві зміщувати вагу назад й активно застосовувати ступні ніг під час маневрування в різних позиціях, забезпечуючи більшу стійкість і впевненість під час їзди.

Система диферентування розширеного діапазону (VTS™):

2017-Sea-Doo-Spark-TRIXX-VTS 5555555555

Принцип роботи системи диферентування VTS полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характеру ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Система диферентування розширеного діапазону має вдвічі більший інтервал регулювання порівняно зі стандартною системою VTS на гідроциклах SPARK. Іншими словами, Ви зможете значно збільшити можливу висоту підйому носа судна і глибину його занурення у воду, завдяки чому виконання найкарколомніших трюків стає як ніколи легким і приємним заняттям.

Sea-Doo_Spark_Rrixx-1

*Оплата в ГРН по комерційному курсу банків

Гарантія 2 роки