RXP-X 300 Lava Red and Monolith Black Satin

RXP-X 300 White and Dayglow Yellow

Оптимальний, найпотужнійший у лінійці гоночних моделей, цей гідроцикл  від 19 700 EUR *поєднує в собі потужність, керованість і контроль, як ніщо інше на воді.

А з двигуном Rotax 1630 ACE потужністю 300 к.с. жодне судно не наблизиться до Вас на курсі.

Пасажиромісткість — 2 місний

Вантажопідйомність — 182 кг

РОЗМІРИ:

Паливний бак — 60 л

Довжина — 331,6 см

Ширина — 122,7 см

Вага ( суха ) — 386 кг

Місткість багажних відділень — 116.4 л

КОРПУС:

Тип — T3

  • платформа середнього розміру
  • глибока V-подібна форма корпусу для кращого долання хвиль
  • кращий захід у поворот і точне виконання поворотів

ДВИГУН:

Без имени-1

Тип — Rotax 1630 ACE

Система спуску — нагнітач із зовнішнім проміжним охолоджувачем

Робочтй об’єм — 1630 куб. см

Охолодження — замкнутий контру система охолодження ( CLCS )

Система заднього ходу — електронна система iBR

Стартер — електричний

Тип палива — мінімальне О.Ч. — 87 ( АІ 95 ), рекомендоване — О.Ч. 91

Чотиритактний трициліндровий з лінійним  розташуванням циліндрів і чотирма  клапанами на циліндр  двигун Rotax з робочим об’ємом 1630 куб. cм

Цей двигун Rotax із нагнітачем наддуву, що не потребує  технічного обслуговування, зовнішнім проміжним  охолоджувачем і технологією поліпшеної ефективності  спалювання палива (ACE) має високий ККД і забезпечує  чудові характеристики розгону і є найпотужнішим  двигуном з усіх встановлюваних на суднах Sea-Doo за  всю історію марки.

Система iTC™ (система  інтелектуального  управління дроселем):

Ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням  забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній  передачі. До того ж вона має такі функції, як  прогулянковий і спортивний режими, а також режим  економії палива(ECO), які можна обирати та регулювати  відповідно до власної манери їзди. Як результат – краща  чутливість двигуна до змін положення дросельної  заслінки, краща керованість судна.

Навчальний ключ  (Learning Key)  системи iControl:

Програмований «навчальний ключ» дозволяє обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.

Система шумозниження D-Sea-Bel™:

Комбінована система, що складається з низки резонаторів і  вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система охолодження:

Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання  ідеальної температури роботи двигуна подібно до  радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Система інтелектуального управління iControl:

«Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Корпус Т3:

Інноваційна реданна конструкція з дуже важкими  скулами в задній частині і м’якими скулами в передній частині. Забезпечує більш точне проходження поворотів, покращує вхід у поворот, розрізає воду і краще  прокладає шлях; надзвичайно добре слухається керма.

Режим економії палива (ECO):

Ця функція системи іТС автоматично визначає  найбільш економічну подачу потужності та встановлює  оптимальне число обертів двигуна на хвилину для  найбільшої економії палива.

Система Ergolock:

3408701-0-11483211

Поєднання ергономічних характеристик, що забезпечують неперевершену керованість під  час виконання поворотів і дозволяють зменшити навантаження на верхню частину тіла. До її складу входять вузьке сидіння гоночного типу з системою  фіксації колін, кермо з регулюванням положення рукояток і нахилені клинчасті упори для ніг, які  дозволяють буквально «намертво» зафіксувати  положення ступень під час виконання різких поворотів.  Усе зазначене дає можливість швидше долати повороти й проводити на воді значно більше часу.

Транцеві плити:

2016-rxp300-trim-w950h800

Обмежують підйом носової частини судна і поліпшують  паралельність руху по відношенню до води. До  того ж покращують прокладення шляху в суворих умовах акваторії.

Високоефективна система  диферентування VTS ™:

Принцип роботи системи VTS полягає в регулюванні  кута нахилу сопла для змінихарак теру ходу гідроцикла  та досягнення якомога більш паралельної позиції по  відношенню до поверхні води. Високоефективна система  VTS має заздалегідь задані положення для швидкого регулювання диференту.

РЧ-ключ системи D.E.S.S.:

Розроблений за технологією радіочастотної ідентифікації  й завдяки конструкції кульового шарніру, ключ системи  безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує  незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.

Система рульового керування з відпущеним  дроселем (O.T.A.S.™):

Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі дросельної заслінки, дозволяючи водієві поліпшити маневреність судна.

Інтерактивний  багатофункціональний  цифровий інформаційний  центр (приладова панель):

Задані положення VTS, покажчик поточної й середньої витрати палива, покажчик рівня палива, тахометр,  спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник,  прогулянковий режим, спортивний режим, ЕСО-режим, покажчик переднього ходу-нейтралі-заднього ходу тощо.

-Рукоятки керма з упором для руки

-Ремінь сидіння

-Бампери

-Шнур аварійної зупинки з поплавцем

-Ширококутні дзеркала

-Передній бризковідбивач

-Буксирний гак

-Дві зливні пробки

-Задній поручень

-Промивальний комплект

-Килимок для платформи для купання з  логотипом Sea-Doo

-Паливозаливна горловина з вищим розташуванням

-Протиковзні килимки з зображенням логотипу Sea-Doo

-Посібник для водія,навчальне відео та буклет

ВОДОМЕТ:

Система iBR (система  інтелектуального  управління  гальмуванням  і реверсом):

Перша і єдина в галузіповноцінна водна гальмівна  система для гідроциклів, що сприяє підвищенню  безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у 2-му  поколінні, інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях на 48.7 м, забезпечуючи більшу  впевненість на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню  реверсом досягається рівеньманевреності, що суттєво  спрощує причалювання.

Імпелер із  неіржавіючої сталі:

Має конструкцію, яка забезпечує покращення  характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

ПАКЕТ «Х»:

Кермо конфігурації з  системою регульованого  ергономічногорульового  керування A.E.S.™:

Єдине повністю регульоване кермо в галузі. З системою  A.E.S. водій може регулювати ширину керма й кутове  розташування рукояток управління відповідно до власних  переваг і потребпід час їзди.

Приладова панель конфігурації X з індикатором  тиску наддуву:

Датчик безперервно, в режимі реального часу, показує  тиск наддуву в діапазоні від мінімального (на холостому  ході) і до максимального (повне відкриття дросельної  заслінки) рівня, отже водій завжди знає рівень  навантаження на двигун.

Регульовані  задні спонсони:

Sea-Doo-RXP-X-300-SPONSONS

Мають ефективну конструкцію, яка поліпшує поперечну стійкість. Передбачають 3 позиції регулювання залежно від рівня підготовки водія та умов акваторії: вище – для  більш маневреної й жвавої їзди; нижче – для виконання  більш агресивних поворотів. Наявність кінцевих крильцят  дозволяє виконувати повороти з крутішим кутом нахилу.

Додаткові функції  приладової панелі:

Покажчик запасу палива в перекладі на час/відстань, покажчик максимальної/середньої швидкості/обертів/ хв., таймер тривалості процесу/операції, датчик  температури двигуна.

Забарвлення конфігурації X

*Оплата в ГРН по комерційному курсу банків

Гарантія 2 роки