НОВИЙ ЖВАВИЙ SPARK TRIXX

Spark TRIXX — Orange Crush / Chili Pepper

Spark TRIXX — Orange Crush / Chili Pepper

Гідроцикл Spark TRIXX 2UP 90 hp — 9 900 EUR *  

 Гідроцикл Spark TRIXX 3UP 90 hp — 10 950 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

  • Кількість місць: 2 або 3
  • Рівень потужності: ✔✔
  • Корпус: SPARK — легковагий та зручний у поводженні
  • Система інтелектуального керування гальмами та реверсом (iBR)
  • Кермо, регульоване по висоті
  • Клинчасті упори для ніг
  • Система диферентування розширеного діапазону (VTS)
  • Ексклюзивні варіанти забарвлення

Кількість місць                           2-місний                                               3-місний

Вантажність                                    160 кг                                                      205 кг

РОЗМІРИ

Ємність паливного бака             30 л                                                      30 л

Довжина                                           279 см                                                305 см

Ширина                                              118 см                                               118 см

Вага (суха)                                        192 кг                                                199 кг

Місткість багажних відділень 2 л (речовий ящик) і 28 л з опційним комплектом переднього (носового) багажного відсіку

КОРПУС

Тип SPARK

• Укорочена легка платформа

• V-подібний пологий корпус

• Легкий та маневрений

ДВИГУН

 Тип Rotax 900 HO ACE

Система впуску  — без наддуву

Робочий об’єм — 899 куб. см

Охолодження — замкнена система охолодження (CLCS)

Система реверсу —  електронна система iBR®

Стартер — електричний

Тип палива — АІ-95

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax® 899 куб. см
Найкомпактніший і найлегший двигун на ринку на сьогоднішній день. Двигуни Rotax® 900 HO ACE™ забезпечують миттєвий розгін, вражаючу економію палива і прекрасні показники питомої потужності на одиницю маси судна з максимальною швидкістю близько 80 км/год.

iTC™ (система інтелектуального керування дроселем) — ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.

Система шумозниження D-Sea-BeI — комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo® є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система охолодження — застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Екзоскелетна архітектура (Exoskel)— ця мінімалістична архітектура дозволяє розмістити в передній частині лише найважливіші структурні елементи. Завдяки цьому досягається зниження ваги в поєднанні з міцною конструкцією та ультрасучасним дизайном, які й визначають унікальний зовнішній вигляд і безпрецедентні характеристики маневреності гідроциклів Sea-Doo SPARK.

Матеріал Polytec™ — є ударостійким композитним матеріалом низької щільності, що піддається переробленню і складається з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал для виготовлення корпусів і палуб, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під навантаженням й у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє получити легкі й водночас міцні опірні деталі конструкції судна.

Система інтелектуального управління iContro l— «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Прогулянковий/ спортивний режими — можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, будучи ідеальним для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши і утримуючи протягом 3 секунд кнопку перемикання під приладовою панеллю, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель) — індикатори прогулянкового й спортивного режимів, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин.

Рукоятки керма з упором для руки

Спонсони

Підніжка з протиковзним покриттям

Наколінники

Буксирний гак

Задні поручні

Ремені сидіння

Трюмний насос

Одна зливна пробка

Промивальний комплект

Шнур аварійної зупинки з поплавцем

Посібник для водія, навчальне відео та буклет

ВОДОМЕТНИЙ РУШІЙ 

Система iBR® (система інтелектуального керування гальмами та реверсом) як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Інтуїтивна система iBR® дозволяє скоротити гальмівний шлях, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавкої сталі — має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ TRIXX

Кермо, регульоване по висоті — це регульоване по висоті кермо преміум-класу з алюмінію можна підіймати аж на (максимум) 150 мм вище за стандартне кермо гідроциклів Sea-Doo® SPARK, що забезпечує більшу кількість положень для зручнішого здійснення маневрів, розворотів із нахилом гідроциклу та інших ефектних маніпуляцій з судном. Ця система суттєво спрощує виконання трюків, дозволяючи будь-якому користувачеві поводитися на воді як справжнісінький профі!

Клинчасті упори для ніг — нахилені під кутом контактні поверхні дозволяють водієві зміщати вагу назад й активно застосовувати ступні ніг під час маневрування в різних позиціях, забезпечуючи більшу стійкість і впевненість під час їзди.

Система диферентування розширеного діапазону (VTS™) — принцип роботи система диферентування VTS™ полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характеру хода гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Система диферентування розширеного діапазону має вдвічі більший інтервал регулювання порівняно зі стандартною системою VTS™ на гідроциклах SPARK®. Іншими словами, Ви зможете значно збільшити можливу висоту підйому носа судна і глибину його занурення у воду, завдяки чому виконання найкарколомніших трюків стає як ніколи легким і приємним заняттям.

Ексклюзивні варіанти забарвлення

 

Spark TRIXX_AY5I8329_MY18_tif

Spark Trixx_1 rider 3166_MY17_tif

Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків 

Гарантія 2 роки