ПРЕДСТАВЛЯЄМО ОПТИМАЛЬНИЙ ПЕРЕГОНОВИЙ ГІДРОЦИКЛ: SEA-DOO RXP-X 300, ЯКИЙ ОСНАЩЕНО СИСТЕМОЮ ERGOLOCK, РЕГУЛЬОВАНИМИ ЗАДНІМИ СПОНСОНАМИ ТА ДВИГУНОМ ROTAX ПОТУЖНІСТЮ 300 К. С.

RXP-X 300 — Neon Yellow / Lava Grey

RXP-X 300 — Ice Metal / Lava Red

 19 700 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

  • ДВИГУН ROTAX 1630 ACE
  • СИСТЕМА ERGOLOCK
  • КОРПУС T3
  • КЕРМО З ТЕЛЕСКОПІЧНОЮ РУЛЬОВОЮ КОЛОНКОЮ
  • РЕГУЛЬОВАНІ ЗАДНІ СПОНСОНИ
  • ВИСОКОЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ДИФЕРЕНТУВАННЯ (VTS) з функцією контролю під час запуску
  • Система інтелектуального керування гальмами та реверсом 3 покоління (iBR GEN 3)
  • СИСТЕМА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ ДРОСЕЛЕМ ІЗ 3 РЕЖИМАМИ
  • ЗАМКНЕНА СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ (CLCS)
  • Система інтелектуального керування гальмами та реверсом 3 покоління (iBR GEN 3)

Пасажиромісткість — 2-місний

Вантажність — 182 кг

РОЗМІРИ

Ємність паливного бака — 60 л

Довжина — 332 см

Ширина — 123 см

Вага (суха) — 386 кг

Місткість багажних відділень — 116 л

КОРПУС

Тип T3

• Платформа середнього розміру

• Глибокий V-подібний корпус, як у суден для плавання в бурхливих водах

• Точніше долання поворотів, зокрема, з ефектним глибоким нахилом судна.

ДВИГУН

Тип — Rotax 1630 ACE

Система впуску — з наддувом і зовнішнім проміжним охолоджувачем

Робочий об’єм — 1630 куб. см

Охолодження — замкнена система охолодження (CLCS)

Система реверсу — електронна система iBR

Стартер — електричний

Тип палива — АІ-95 – мінімум

АІ-98 – рекомендований

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax 1630 куб. см
Найпотужніший з двигунів марки Rotax з нагнітачем наддуву, що не потребує технічного обслуговування*, зовнішнім проміжним охолоджувачем і технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE™), який має високий ККД і неймовірні характеристики розгону.

iTC™ (система інтелектуального керування дроселем) — ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, а також режим економії палива ECO®, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.

Система інтелектуального управління iControl з функцією «Навчальний ключ» — програмований «навчальний ключ» дозволяє обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.

Система шумозниження D-Sea-BeI — комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді. Замкнена система охолодження Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

ХАРАКТЕРИСТИКА

Система інтелектуального управління iControl — «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди. Корпус T3™ Інноваційний корпус багатоступінчастої конструкції з оптимізованими гострими та заокругленими скулами, що забезпечує більшу точність рухів на поворотах, підвищує опір нахилу й характеризується кращим зчепленням з поверхнею води та прекрасною керованістю.

Режим економії палива ECO — ця функція системи iTC™ автоматично визначає найекономічніший режим відбирання потужності й оптимізує оберти двигуна для забезпечення найбільшої економії палива.

Система ErgoLock — поєднання вузького сидіння перегонового зразка з системою фіксації колін і нахилених клинчастих упорів для ніг, що дозволяє буквально «намертво» зафіксувати положення стоп під час виконання різких поворотів. Усе зазначене дає можливість швидше долати повороти й проводити на воді значно більше часу завдяки зменшенню навантаження і втоми водія відповідно.

Транцеві пластини — обмежують підняття носової частини для досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Крім того, вони сприяють покращенню курсової стійкості в бурхливих водах.

Високоефективна система диферентування (VTS) — принцип роботи система диферентування VTS™ полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характера ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Високоефективна система VTS™ передбачає запрограмовані позиції для швидкого регулювання кута диференту, які активуються за допомогою регуляторів на рукоятках керма.

Протиугінна система D.E.S.S. з РЧ ключем — завдяки застосуванню радіочастотної технології та шарнірній конструкції ключа, система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель) — установки системи VTS, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник, індикатори прогулянкового й спортивного режимів і режиму економії палива ECO, індикатор переднього ходу-нейтральної передачі-заднього ходу (F-N-R) тощо.

Рукоятки керма з упором для руки

Амортизатори

Ширококутні дзеркала

Буксирний гак

Килимки в нішах для ніг

Задні поручні

Ремені сидіння

Паливозаливна горловина вищого розташування

Передній бризковідбивач

Подвійні зливні пробки

Промивальний комплект

Шнур аварійної зупинки з поплавцем

Посібник для водія, навчальне відео та буклет

ВОДОМЕТНИЙ РУШІЙ

Система iBR (система інтелектуального керування гальмами та реверсом) — як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у версії 3-го покоління, інтуїтивна й вдосконалена система iBR® дозволяє скоротити гальмівний шлях майже на 49 метрів1, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, який суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавкої сталі — має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ X

Кермо перегонового типу, регульоване по висоті — з інтервалом регулювання по висоті до 73 мм наше кермо з телескопічною рульовою колонкою дозволяє водіям, незалежно від їхнього зросту, не втрачати впевненості в будь-яких, навіть найжорсткіших умовах.

Функція контролю під час запуску — високотехнологічна, легка в користуванні система контролю під час запуску, яка активується за допомогою елементів управління на рукоятках керма, здійснює автоматичне регулювання кута нахилу водометного насоса для забезпечення оптимального контролю розгону в будь-яких умовах.

Регульовані задні спонсони — мають ефективну конструкцію, що поліпшує поперечну стійкість під час повертання. Передбачають 3 позиції регулювання залежно від рівня підготовки та умов акваторії: вище – для більш маневреної й жвавої їзди; нижче – для виконання більш агресивних поворотів. Наявність кінцевих крильцят дозволяє виконувати повороти з крутішим кутом нахилу.

Нахилені клинчасті упори для ніг — нахилені клинчасті упори для ніг забезпечують водієві міцну, комфортну та надійну поставу. А в поєднанні з сидінням Ergolok™ вони дозволяють будьякому користувачеві повністю скористатися всіма можливостями гідроцикла.

Платформа для стрибків у воду Y-подібного профілю

Додаткові функції приладової панелі

Приладова панель конфігурації X

Забарвлення конфігурації X

 

RXP-X 300_yellow_BU4I2316_MY18_tif

RXP-X 300_BU4I2373_MY18_tif

Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків

Гарантія 2 роки