БІЛЬШЕ ЗРУЧНОСТІ ТА КОМФОРТУ ДЛЯ РОДИННОГО ВІДПОЧИНКУ НА ВОДІ ХОЧ ЦІЛИМИ ДНЯМИ

GTI SE — Black / Sunrise Orange

АКЦІЯ 12500 EUR*

13 400 EUR*

GTI SE — Beach Blue Metallic / Lava Grey

АКЦІЯ 13100 EUR*

14 050 EUR*

КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ

  • Рівень потужності: ✔✔
  • Корпус: GTI — надійний та маневрений, виготовлений з матеріалу Polytec або скловолокна
  • Пасажирське сидіння
  • Підніжка для підняття на борт
  • Система диферентування (VTS)

Пасажиромісткість — 3- місний

Вантажність — 272 кг

РОЗМІРИ

Ємність паливного бака — 60 л

Довжина — 337 см

Ширина — 123 см

Вага (суха)-  291 кг (GTI SE)

                        —  359 кг (GTI SE 130 та 155)

Місткість багажних відділень — 117 л

КОРПУС

Тип — GTI

• Платформа середнього розміру

• Помірно глибокий V-подібний корпус

• Надійний та маневрений

ДВИГУН

Тип — Rotax 900 HO ACE

         — Rotax® 1503 4-TEC®

        — Rotax® 1503 NA 4-TEC®

Система впуску — без наддуву

Робочий об’єм — 899 куб. см (900 HO ACE™)

                             — 1494 куб. см (1503 і 1503 NA)

Охолодження — замкнена система охолодження (CLCS)

Система реверсу — електронна система iBR

Стартер — електричний

Тип палива — АІ-95

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax® 899 куб. см (модель GTI SE)  — найкомпактніший і найлегший двигун на ринку на сьогоднішній день. Двигуни Rotax® 900 HO ACE™ забезпечують миттєвий розгін, вражаючу економію палива і прекрасні показники питомої потужності на одиницю маси.

Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax® 1494 куб. см (моделі GTI SE 130/155) — цей безнаддувний двигун Rotax® пройшов численні випробування, демонструючи неймовірну надійність і паливну економічність протягом понад десяти років. До того ж, Rotax® 1503 NA є найпотужнішим безнаддувним двигуном Rotax® на гідроциклах Sea-Doo, забезпечуючи миттєвий розгін й миттєве задоволення відповідно.

iTC™ (система інтелектуального керування дроселем) — ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, а також режим економії палива ECO®, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.

Система інтелектуального управління iControl® з функцією «Навчальний ключ» — програмований «навчальний ключ» дозволяє обмежувати виконання робочих параметрів гідроцикла залежно від рівня підготовки водія.

Система шумозниження D-Sea-BeI — комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo® є одними з найтихіших на воді.

Замкнена система охолодження — застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Матеріал Polytec™ (для моделі з двигуном Rotax® 900 HO ACE™) — корпус виконаний з матеріалу Polytec™, що є ударостійким композитним матеріалом низької щільності, що піддається переробленню і складається з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під навантаженням і у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє получити легкі й водночас міцні опірні деталі конструкції судна.

Система інтелектуального управління iControl  — «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.

Прогулянковий/ спортивний режими — можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, будучи ідеальним для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши кнопку перемикання, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.

Режим економії палива ECO — ця функція системи iTC™ автоматично визначає найекономічніший режим відбирання потужності й оптимізує оберти двигуна для забезпечення найбільшої економії палива. Паливозаливна горловина вищого розташування Забезпечує легкий доступ і запобігає потраплянню води до бака під час заправлення.

Протиугінна система D.E.S.S.™ з РЧ ключем — завдяки застосуванню радіочастотної технології та шарнірній конструкції ключа, система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.

Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель)  — покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, індикатори прогулянкового, спортивного і економічного (ECO®) режимів, лічильник мотогодин, компас, індикатор переднього ходу-нейтральної передачі-заднього ходу (F-N-R) тощо.

Рукоятки керма з упором для руки Ремені сидіння

Спонсони Передній бризковідбивач

Амортизатори Подвійні зливні пробки

Ширококутні дзеркала Промивальний комплект

Буксирний гак Шнур аварійної зупинки з поплавцем

Килимки в нішах для ніг Посібник для водія, навчальне відео та буклет

Задні поручні

ВОДОМЕТНИЙ РУШІЙ

Система iBR® (система інтелектуального керування гальмами та реверсом) — як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у версії 3-го покоління, інтуїтивна й вдосконалена система iBR® дозволяє скоротити гальмівний шлях майже на 49 метрів1, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, який суттєво спрощує причалювання.

Імпелер із неіржавкої сталі — має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

ОСОБЛИВОСТІ КОНФІГУРАЦІЇ SE

Підніжка для підняття на борт — дозволяє легше і швидше повертатися на борт з води.

Додаткові функції приладової панелі — установки системи VTS™, індикатор витрачання палива (поточного та середнього), годинник.

Система диферентування (VTS™) — принцип роботи система диферентування VTS™ полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характера ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води.

Пасажирське сидіння — комфортне сидіння ергнономічної конструкції, що має привабливий вигляд і забезпечує максимальний вільний простір для розміщення трьох пасажирів, один з яких, сидячи обличчям до корми, може виконувати роль спостерігача під час занять воднобуксирними видами спорту.

Килимок на платформі для стрибків у воду з логотипом Sea-Doo

GTI SE_044_MY18_tif

GTI SE_BU4I4750_MY18_tif

Оплата в ГРН. по комерц. курсу банків

Гарантія 2 роки